کد خبر: ۷۱۱۳۲
زمان انتشار: ۰۱:۴۰     ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
مدير مجموعه ورزشي آزادي در واكنش به خبر چاپ شده در روزنامه كيهان مبني بر استعمال مواد مخدر در اين ورزشگاه عنوان داشت: اين موضوع ظرف يكي دو روز آينده بررسي و نتايج آن اعلام خواهد شد.
کیهان: گويا در جريان برگزاري ديدار استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، برخي افراد معتاد در تونل منتهي به جايگاه 21 ورزشگاه آزادي به استعمال مواد مخدر آنهم بدون كوچكترين نگراني مشغول بودند. اين افراد كه ظاهرا براي تماشاي بازي به ورزشگاه آمده بودند به راحتي از انواع مواد مخدر استفاده مي كردند و برخي تماشاگران رهگذر نيز با تعجب آنها را مي نگريستند! اين خبر روز پنجشنبه در كيهان به چاپ رسيد و روز گذشته مدير مجموعه ورزشي آزادي در گفت و گو با خبرنگار سرويس ورزشي به اظهار نظر در خصوص آن پرداخت و گفت: بنده خودم شاهد اين اتفاق نبودم اما موضوع را به اطلاع بنده رسانده اند؛ قرار است امروز جلسه اي را با حراست مجموعه برگزار كنيم و نتايج آن را به اطلاع عموم برسانيم.
صحت خبر استعمال مواد مخدر آن هم در ورزشگاه آزادي زماني تاييد مي شود كه رسانه ملي نيز پنجشنبه شب در يكي از برنامه هاي ورزشي خود تصاويري از آن را نشان داده است.
توفقي كابلي مدير مجموعه ورزشي آزادي در ادامه گفت و گوي خود يادآور شد: بنده 4 ماه است كه مديريت مجموعه ورزشي آزادي را عهده دار شده ام؛ پيش از اين مديركل تربيت بدني اردبيل بودم. نمي دانم در گذشته چنين كاري در ورزشگاه آزادي انجام شده يا خير ، تنها مي توانم اين اطمينان را بدهم كه اين موضوع بررسي مي شود و ديگر اجازه نمي دهيم در مكان مقدسي چون ورزشگاه چنين اعمال زشتي صورت گيرد.
لازم به يادآوري است طبق تقسيم بندي صورت گرفته در ورزشگاه آزادي كنترل سكوهاي اين ورزشگاه با يگان ويژه است و انتظار مي رود نيروي انتظامي نيز به اين موضوع مهم ورود پيدا كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها