کد خبر: ۷۰۶۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
وزارت امنیت داخلی آمریکا دستور داده است تا انبوهی از تجهیزات ضد شورش برای آماده شدن در برابر اغتشاشات احتمالی در زمان برگزاري کنگره ملی جمهوری‌خواهان، کنگره ملی دموکرات‌ها و مراسم سال آينده تحلیف ریاست جمهوری آماده شوند.
 
به گزارش الف به نقل از راشاتودی، وزارت امنیت داخلی امریکا در این راستا برای تامین این تجهیزات درخواست‌هایی را مطرح کرده است.
 
اين وزارتخانه تلاش می كند تا تجهیزات ضد شورش را به منظور آمادگی برای کنگره ملی جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها و مراسم تحلیف ریاست جمهوری در سال آینده میلادی و رویدادهای مشابه در اختيار بگيرد.
 
گفته شده است که وزارت امنیت داخلی آمریکا سفارش 150 سری کلاه ضد شورش، زانوبند و دیگر تجهیزات ضد شورش را داده است.
 
عوامل سرویس حفاظتی فدرال که وظیفه‌شان حفاظت از اموال، تجهیزات، ساختمان‌ها و مستغلات دولت فدرال است، این تجهیزات را در اختیار خواهند گرفت.
 
دستور فوری برای سفارش این تجهیزات نشان از این حقیقت دارد که پیش‌بینی شده است تظاهرکنندگان زیادی در محل برگزاری کنگره ملی جمهوری‌خواهان که قرار است 30-27 اوت در فلوریدا و کنگره دموکرات ها که 6-3 سپتامبر در کارولینای شمالی برگزار شود، حاضر شوند.
 
از جمله اقدامات اخیر وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تامین تجهیرات ضد شورش به مارس سال جاری میلادی بازمی گردد زمانیکه این وزارتخانه با شرکت پیمانکار امور دفاعی ATK قراردادی برای تامین این تجهيزات طی یک دوره پنج ساله بست.
 
علاوه بر این وزارت امنیت داخلی آمریکا اخیرا چندین اتاقک ایست بازرسی ضد گلوله خریداری کرده و صدها محافظ امنیتی جدید را برای حفاظت از ساختمانهای دولتی به خدمت گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها