کد خبر: ۷۰۵۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
گردان به دليل شرايطي كه داشت با هيچ يك از بازيكنان پرسپوليس صحبت نمي‌كرد ولي بعضي از پرسپوليسي‌ها به كنار او آمدند تا اين دروازه‌بان را دلداري بدهند.
سايت گل – شهاب گردان دروازه‌بان پرسپوليس در بازي دوشنبه شب مقابل گهر يكي از عوامل ناكامي اين تيم بود تا سرخپوشان 2 امتياز حساس ديگر را از دست بدهند.

به گزارش سايت گل گردان بعد از آنكه آن اشتباه عجيب را انجام داد كاملا مشخص بود كه از لحاظ روحي به هم ريخته و در آن لحظات آرزو مي‌كرد كه پرسپوليس گل برتري را به ثمر برساند ولي اين اتفاق نيفتاد. گردان با چهره‌اي در هم ريخته و ناراحت به رختكن پرسپوليس رفت و در گوشه‌اي نشست. گردان به دليل شرايطي كه داشت با هيچ يك از بازيكنان پرسپوليس صحبت نمي‌كرد ولي بعضي از پرسپوليسي‌ها به كنار او آمدند تا اين دروازه‌بان را دلداري بدهند. نكته جالب اما اين بود كه مانوئل ژوزه و همچنين مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس حرف خاصي به گردان نزدند.

گردان حالا جايگاه متزلزلي در پرسپوليس دارد. او كه با يك قرارداد 900 ميليوني پيراهن اين تيم را برتن كرد حالا با اين بازي‌هايش فعلا نشان داده كه خريد چندان خوبي براي پرسپوليس نبوده است. گردان با اين شرايط بايد در انتظار نيمكت‌نشيني باشد و دور از ذهن نيست كه دروازه‌بان برزيلي به تركيب اصلي راه پيدا كند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها