کد خبر: ۷۰۴۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با تمجيد از عملكرد شاگردانش در بازي با گهر گفت: اگر آرامش داشته باشيم تيم خوبي خواهيم داشت و باور دارم از بازي قبل بهتر شده‌ايم.

به گزارش ايسنا، مانوئل ژوزه پس از تساوي پرسپوليس مقابل گهر دورود در نشست خبري در پاسخ به اين سوال كه به نظر مي‌آيد پرسپوليس نسبت به بازي قبلي بهتر نشده و همنان همان وضعيت را دارد گفت: من بازي را يكجور ديدم و شما جور ديگر. ما در نيمه اول معمولي بوديم اما در همان زمان در كارهاي دفاعي بهتر عمل كرديم. در نيمه دوم و در 30دقيقه ابتدايي خوب بوديم. شانس‌هاي گل پرسپوليس را بشماريد. ما 9 شانس گل داشتيم كه اگر همه آن‌ها به ثمر مي‌رسيد، 9 بر صفر بازي را مي‌برديم. وقتي موقعيت‌ها گل نمي‌شوند و بازي 2 بر صفر نمي‌شود، حريف خودش را باور مي‌كنند. پرسپوليس با اينكه 10 نفره شد باز هم پراميد حمله مي‌كرد.

وي افزود: ما روي بدشانسي گل مساوي را خورديم اما بعد از آن باز هم شانس گلزني داشتيم. اين‌ها را گفتم براي اينكه اعلام كنم از پاسخ به اين سوال فرار نكردم. ما نسبت به بازي قبل بهتر شديم. بايد كيفييت اين تيم را بالا ببريم. تيم ما خسته نيست چون فقط در سه بازي حضور داشته است. سختي كار ما در صرف كردن فعل خواستن است. بايد بازيكنان ما فقط با آرامش بيشتري كار كنند.

سرمربي پرسپوليس تاكيد كرد: از حضور تماشاگران تشكر مي‌كنم كه براي حمايت از ما به ورزشگاه آمدند. متاسفم كه نتوانستيم به آن‌ها برد هديه كنيم اما بايد بگويم بازيكنان با تمام وجود تلاش كردند. با اينكه 10 نفره شديم باز هم حمله مي‌كرديم. مشكل ما اين بود كه گل دوم را نمي‌زديم و به حريف روحيه مي‌داديم و در مقابل آرامش‌مان در زمين كمي كم شده بود. از اينكه تماشاچيان شاهد پيروزي ما نبودند ناراحتم اما از آن‌ها مي‌خواهم صبر كنند چون اين تيم در حال درست شدن است و اگر با آرامش كارش را ادامه دهد تيم خوب و مدعي خواهد شد. به بازيكنانم هم تبريك مي‌گويم و به آن‌ها مي‌گويم كه همه شما را باور دارم و تا آخر با شما هستم. اگر آرام باشيد شرايط بهتري خواهيد داشت.

ژوزه در پاسخ به اين سوال كه انگار بازيكنان‌تان در زمين استرس زيادي داشتند و آيا اين به خاطر نوع تمرين‌هاي شما نيست تصريح كرد: اين تيم در حال درست شدن است. اين تيم مي‌خواهد قهرمان شود و قبلا هم گفته‌ام كه فشار زيادي را تحمل مي‌كند. به بازيكنان اطمينان دارم. اگر طبق برنامه و با آرامش تلاش كنيم موفق مي‌شويم. مسئوليت نتايج با من است اما مطمئنم مي‌توانيم آينده موفقي داشته باشيم.

وي در ارزيابي‌اش از داوري اين بازي و اينكه فكر نمي‌كند داور گل صحيح تيم گهر را اعلام نكرد گفت: اين تصميم داور بود. به هر حال ما مساوي كرديم. داور مي‌توانست آن توپ را گل اعلام كند همان طور كه مي‌توانست صحنه مشكوك به پنالتي را براي پرسپوليس پنالتي بگيرد. آن توپ دومين شوت در طول 90 دقيقه سمت دروازه ما بود. معتقدم در نيمه دوم ما مي‌توانستيم صاحب يك پنالتي شويم. به هر حال داوران هم ممكن است اشتباه كنند، همان طور كه مربيان و بازيكنان اشتباه مي‌كنند.

ژوزه در واكنش به سوالي درباره نوع ارنج تيم و تعويض‌هايش تا پايان بازي گفت: به اين سوال در نشست خبري پيش پاسخ داده‌ام و اتفاقا آن زمان هم شما (خبرنگار مربوطه) اين سوال را پرسيديد. من نظرتان را قبول ندارم و اعلام مي‌كنم طبق برنامه بازيكنان را ارنج كرديم.

وي در پاسخ به اين سوال كه با افتخاراتي كه شما در طول دوران مربي‌گري‌تان داشتيد و نام بزرگ بازيكنان متعددي كه در پرسپوليس وجود دارد، عملكرد و نتايج اين تيم با آن همخواني ندارد. حال نظرتان در اين باره چيست اظهار كرد: به اين سوال هم يك بار جواب داده‌ام. گفتم كه هفته‌هاي اول براي ما سخت است. نتايج تيم خوب نيست. من 12 سال در مصر كار كردم. تيمي كه هدايت آن را بر عهده داشتم در ابتدا مسير سختي پيش رو داشت و زمان زيادي براي درست شدنش صرف شد. يك بار قهرماني را در بازي پاياني ليگ از دست داديم اما كم كم بهتر شديم و به آن جا رسيديم كه گذشته از قهرماني‌هاي متعدد در مصر به قهرماني آفريقا و سوپر جام آفريقا هم رسيديم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها