کد خبر: ۷۰۳۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
کریم انصاری فرد می‌گوید پرسپولیس با تساوی مقابل گهر شرمنده هوادارانش شده است.
ایسنا، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که تک گل تیمش را در مقابل گهر به ثمر رساند پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «ما نیمه دوم را خیلی خوب شروع کرده بودیم و موقعیت‌های زیادی هم به دست آوردیم اما از آن‌ها استفاده نکردیم و متاسفانه شرمنده این هواداران شدیم.»
وی ادامه داد: «به هر حال در ابتدای فصل هستیم و ممکن است برای هر تیمی از این اتفاق‌ها پیش بیاید. پر سپولیس در این فصل بازیکنان جدید زیادی به خدمت گرفته که هماهنگی این بازیکنان آسان نیست. اما ما باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا به شرایط آرمانی برسیم.»
مهاجم پرسپولیس درباره این صحبت محسن بنگر که پس از بازی گفته بود پرسپولیس طلسم شده است گفت: «من خودم آدم معتقدی هستم اما اصلا اعتقاد ندارم که پرسپولیس طلسم شده است.همان طور که گفتم پیش آمدن این شرایط در ابتدای لیگ برای ما چندان غیر طبیعی نیست و صددرصد در بازی‌های آینده بهتر خواهیم شد.»
کریم انصاری فرد که پیش از آمدن به پرسپولیس از استقلال هم پیشنهاد داشت درباره صحبت‌های اخیر فتح‌الله‌زاده گفت: «این درست نیست که یک جمله من بگویم و فتح‌الله‌زاده و مسئولان باشگاه استقلال هم چیز دیگری بگویند. فتح‌الله‌زاده بزرگ فوتبال ما است. همه چیز تمام شده و دیگر دوست ندارم به این مسئله بپردازم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فوتبال دوست
NETHERLANDS
۲۲:۴۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
فوتبالی که فتوله بزرگش باشد ......
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها