کد خبر: ۷۰۳۲۸
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
نزديكان نكونام مي‌گويند كه او حتي قبل از عقد قرارداد با استقلال اين تصميم را داشت كه دير يا زود راهي ليگ قطر شود و به پيشنهاد وسوسه‌انگيز يك تيم قطري پاسخ مثبت بدهد.
سايت گل – اين روزها بعضي از بازيكنان استقلال در صدد جدايي از اين تيم و رفتن به ليگ قطر هستند كه يكي از آنها جواد نكونام هافبك دفاعي و ملي‌پوش آبي‌ها است.
به گزارش سايت گل، نكونام كه هفته گذشته با عقد قرارداد رسمي به استقلال پيوست و حتي مقابل سايپا براي اولين‌بار پيراهن اين تيم را برتن كرد حالا شايد از جمع آبي‌پوشان جدا شود. او از يك تيم قطري با يك پيشنهاد 5 ميليون يورويي مواجه شده و حالا اين موضوع نكونام و همچنين علي فتح‌الله‌زاده را وسوسه كرده تا شايد اتفاقات جديدي رخ دهد و شاهد جدايي شماره 6 استقلال باشيم.
نزديكان نكونام مي‌گويند كه او حتي قبل از عقد قرارداد با استقلال اين تصميم را داشت كه دير يا زود راهي ليگ قطر شود و به پيشنهاد وسوسه‌انگيز يك تيم قطري پاسخ مثبت بدهد. نزديكان اين بازيكن مي‌گويند كه نكونام سه، چهار هفته ديگر ميهمان استقلال نيست و اين احتمال وجود دارد كه بعد از دربي جمع آبي‌ها را ترك كرده و راهي ليگ قطر شود.
نكونام براي جدايي از استقلال كار چندان سختي در پيش ندارد چرا كه او در قراردادش بندي را قرار داده كه در صورت داشتن پيشنهاد خارجي بتواند از استقلال جدا شود. البته اين اتفاق به هيچ عنوان باب ميل امير قلعه‌نويي نيست و حالا بايد ديد سرنوشت نكونام در استقلال به كجا خواهد رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها