کد خبر: ۷۰۲۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
چنانچه پرسپولیس بخواهد دوباره با سیستم 1-3-2-4 وارد میدان شود احتمالا محمد قاضی بار دیگر به میدان باز خواهد گشت وجای امیرحسین فشنگچی که در بازی قبل در این پست بازی کرد را می گیرد.
سایت گل – با اینکه کریم انصاری فرد در دو بازی قبلی پرسپولیس گل نزده اما امشب هم آقای شماره 9 امید اول خط حمله تیم مانوئل است.کریم در نوک حمله بازی می کند و البته با سایر بازیکنان در فاز تهاجمی فاصله زیادی دارد بطوری که در دو بازی قبلی کارهای ترکیبی زیادی ازاو با همبازیانش ندیده ایم.
چنانچه پرسپولیس بخواهد دوباره با سیستم 1-3-2-4 وارد میدان شود احتمالا محمد قاضی بار دیگر به میدان باز خواهد گشت وجای امیرحسین فشنگچی که در بازی قبل در این پست بازی کرد را می گیرد.در این صورت شاید فشنگچی مدافع چپ باشد وپولادی جای آقازمانی یا سوسا را در پست هافبک دفاعی بگیرد.شایدهم پولادی در دفاع چپ باقی بماند و فشنگچی ازترکیب اصلی بیرون برود.

اما اگر کریمی به بازی امشب نرسد مانوئل فقط محمد نوری را به عنوان پلی میکر دراختیار دارد اما شایدپیر مرد پرتغالی باز هم تصمیم عجیبی بگیرد و نوری را نیمکت نشین کند.
 در این صورت شاید مانوئل بخواهد از سه مهاجم در مثلث سه نفره تهاجمی خود استفاده کند که با حضور زاید و رضایی در لیست 18 نفره وهمچنین بهره بردن از نفراتی همچون کاظمیان و علی عسگری توانایی این کار را دارد.
البته یکی از مواردی که درترکیب خطحمله پرسپولیس مورد انتقاد کارشناسان قرارگرفته عدم استفاده از بازیکنان سرعتی و دورزن مثل رضایی یا نوروزی است که انجام کارهای ترکیبی را به حداقل می رساند.بنابر این بعیدنیست کهمانوئل امشب در گوش راست به جای علی عسگری ازغلامرضا رضایی استفاده کند تاسرعت درخط حمله بیشتر شود و انتقال بازی از دفاع به حمله با سرعت بیشتری انجام بگیرد.
همچنین کریم انصاری فرد هم باید بداند در این بازی مهاجم محبوب و تشنه بازی ای مثل ایمون زاید را روی نیمکت می بیند ومی داند که اگر بازهم گل نزند شاید سکوها نام ایمون را فریاد کنند کما اینکه قاضی هم قابلیت بازی در نوک خط حمله را دارد و اصلا پست اصلی بازی اش نوک حمله است اما بیشتر در جناحین مورد استفاده قرار می گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها