کد خبر: ۷۰۱۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
دبيرکل کميته ملي المپيک ايران با ابراز رضايت از عملکرد ورزشکاراني که تا روز دوشنبه در بازي‌هاي المپيک به ميدان رفته‌اند، گفت: ما در رشته‌هايي به پيروزي و موفقيت رسيده‌ايم که پيش از اين اگر هم در آنها حضور داشته‌ايم تنها ثمره‌اش ناکامي بوده است.
بهرام افشارزاده که در لندن حضور دارد در گفتگويي ضمن بيان اين مطلب افزود: هر چند کاروان ورزش ايران در روزهاي ابتدايي به مدال نرسيده است اما نتايجي که در تنيس روي ميز و تيراندازي رقم خورده بيانگر شروع خوب کاروان ايران در بازي‌هاي المپيک است.

سرپرست کاروان اعزامي ايران به سي‌امين دوره بازي‌هاي المپيک خاطرنشان کرد: در تيراندازي الهه احمدي در حالي به عنوان ششم دست پيدا کرده که قبل از اين ما در اين رشته موفقيتي نداشتيم و حتي اگر حضور هم داشتيم نمي‌توانستيم به مقام شايسته‌اي دست پيدا کنيم.


وي افزود: در تنيس روي ميز هم نوشاد عالميان عملکرد بسيار خوبي داشت و در دو مسابقه ابتدايي خود به پيروزي رسيده که اين نتايج نويد روزهاي خوبي را مي‌دهد و اميدوارم در ادامه کار هم ساير ورزشکاران ما بتوانند اين موفقيت‌ها را تداوم ببخشند و در پايان شاهد جايگاه شايسته ورزش کشور باشيم.


بهرام افشارزاده با اشاره به نشستي که در لندن با رئيس شوراي المپييک آسيا داشتند، گفت: مشکلي که ما در اساسنامه فدراسيون‌هاي ورزشي داريم بايد برطرف شود و هر فدراسيوني اساسنامه منطبق با فدراسيون جهاني خودش داشته باشد. ما به دنبال اصلاح روند گذشته هستيم و نمي‌خواهيم يک اساسنامه براي همه فدراسيون‌ها جاري باشد. به همين خاطر در اين نشست به اين موضوع پرداختيم و مقرر شد در نشست آينده در مورد آن تصميم گيري شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها