کد خبر: ۷۰۱۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
گردشگراني که براي تماشاي المپيک به لندن رفته‌اند از اينکه نمي‌توانند مشعل اصلي اين بازي‌ها را از بيرون ورزشگاه المپيک ببينند، انتقاد کردند.
به گزارش روابط عمومي کميته ملي المپيک؛ مشعل اصلي بازي‌هاي المپيک روز جمعه در مراسم افتتاحيه روشن شد اما نحوه قرار گرفتن آن در ورزشگاه المپيک به گونه‌اي است که از خارج از اين ورزشگاه قابل مشاهده نيست. اين موضوع بدان معنا است که تا زمان ديده شدن مشعل المپيک دست‌کم نيمي از رقابت‌ها انجام شده است زيرا قرار است رقابتهاي دوميداني که در ورزشگاه اصلي المپيک برگزار مي‌شود در روز جمعه آغاز شود.

جنيفر کولينز يکي از گردشگراني است که از آمريکا براي مشاهده المپيک به لندن رفته است در اين رابطه گفت: من از کاليفرنيا به اينجا آمدم تا براي نخستين‌بار شاهد المپيک باشم. هيجان زيادي داشتم تا مشعل را ببينم اما حتي از درون پارک المپيک هم نمي‌توان مشعل رامشاهده کرد تا زماني که رقابت‌هاي دوميداني آغاز شود من به خانه بازگشته‌ام اين موضوع خيلي ناراحت‌کننده است.

کولين ميلارد شهروند 58 ساله لندني هم گفت: مسئولان برگزاري المپيک کاري کرده‌اند که مشعل ناپديد شود. هرکس که به المپيک مي‌آيد دوست دارد که عکسي همراه با مشعل بگيرد. ليندا ساموئل که اهل شهر اسکس در حومه لندن است گفت: مراسم افتتاحيه را خيلي دوست داشتم و لحظه روشن شدن مشعل خيلي زيبا بود اما حالا به نظر مي‌رسد که اين مشعل وجود خارجي ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها