کد خبر: ۷۰۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۰۶ آذر ۱۳۸۹
مسئولان آمیکایی و افغانی اعتراف کردند که یک دست فروش افغانی توانست با فریب آنها خود را به جای یکی از رهبران طالبان جا بزند و با آنها گفتگوی محرمانه انجام دهد./روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مسئول آمریکایی که در گفتگو با این رهبر قلابی طالبان شرکت داشت نوشت: این فرد در هر ملاقات پول فراوانی نصیبش می شد.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، مسئولان آمیکایی و افغانی اعتراف کردند که یک دست فروش افغانی توانست با فریب آنها خود را به جای یکی از رهبران طالبان جا بزند و با آنها گفتگوی محرمانه انجام دهد.

دو روزنامه واشنگتن پست و نیویورک تایمز آمریکایی نیز گزارش دادند که مسئولان افغانی و آمریکایی و نیروهای ناتو اعتراف کردند که این دست فروش افغانی ما را قانع کرد که "اختر محمد منصور" مرد دوم طالبان بعد از ملا عمر می باشد و در ماه های گذشته سه بار با آنها ملاقات داشته است.

به گفته این دو روزنامه این فرد بعد از آنکه با هواپیمای نیروهای ناتو از پاکستان منتقل شد با حامد کرزای رئیس جمهور افغانستان درکاخ ریاست جمهوری ملاقات کرد.

البته شادی مسئولان آمریکایی و افغانی زیاد طول نکشید که فهمیدند این فرد یک دست فروش افغانی می باشد که در کشور پاکستان مشغول به کار است.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مسئول آمریکایی که در گفتگو با این رهبر قلابی طالبان شرکت داشت نوشت: این فرد در هر ملاقات پول فراوانی نصیبش می شد.

این مسئله نشان دهنده سردرگمی نیروهای ناتو و مسئولان آمریکایی در این جنگ پایان ناپذیر در افغانستان است که از سال 2001 شروع شده و تا به امروز به بحرانی عظیم برایشان تبدیل شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها