کد خبر: ۷۰۰۵۹
زمان انتشار: ۱۷:۴۱     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
به بهانه حضور شمس در کمیته فوتسال با وجود اختلاف با ترابیان
در حالی حسین شمس عضو کمیته فوتسال معرفی شده که اختلافات او با رئیس کمیته فوتسال بر هیچ شخصی پوشیده نیست.

فارس، خبری که امروز روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال مبنی بر انتخاب اعضای کمیته فوتسال قرار گرفت تعجب آور بود. در بین افراد معرفی شده، نام حسین شمس دیده می‌شد کسی که اختلافات شدیدی با عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال دارد و حتی سرمربیگری تیم ملی را به علت همین اختلافات از دست داد.

شمس در حالی به عنوان یکی از اعضای کمیته فوتسال انتخاب شده که همه طرفداران فوتسال و حتی کسانی که اخبار این رشته را دنبال نمی‌کنند، از اختلاف نظر این دو آگاه هستند. اوج این اختلاف پس از جام جهانی 2008 برزیل بود، زمانی که شمس زبان به انتقاد از دستمزد خود گشود و پس از ماه‌ها جنگ و دعوا سرانجام در ابتدای سال 90 از سمت سرمربیگری تیم ملی به صورتی عجیب برکنار شد.

 

 از آن به بعد شمس و ترابیان در مصاحبه‌های گوناگون علیه یکدیگر صحبت کردند و هیچ یک از موضع خود کوتاه نمی‌آمدند. هر چند زمانی که شعله این اختلافات بالا می‌گرفت ترابیان برای آرام کردن شرایط فوتسال از دوستی با شمس صحبت می کرد. چه کسی فراموش کرده که این دو نفر در مراسم گوناگون حتی به سمت یکدیگر نیز نمی‌رفتند و به عبارتی سایه یکدیگر را با تیر می‌زدند؟

شمس حتی پس از ناکامی ایران در جام ملت‌های آسیا بار دیگر زبان به انتقاد از مسئولان کمیته فوتسال گشود و در حالی که اشک می‌ریخت اعلام کرد که مسئولان هم‌اکنون پاسخگوی مردم باشند و این فاجعه را توضیح دهند. یعنی سرمربی سابق تیم ملی توپ را به میدان کمیته فوتسال و تصمیم‌گیرندگان انداخت تا بار دیگر اختلافات او با رئیس کمیته فوتسال نمایان شود.

شمس بارها اعلام کرد تا زمانی که ترابیان در راس کمیته فوتسال حضور دارد به تیم ملی بازنخواهد گشت و خواهان تغییرات اساسی در ساختار این کمیته شد، اما سوال اینجا به وجود می‌آید که چه اتفاقی رخ می‌دهد که ناگهان تمام این مسائل و اختلافات کنار گذاشته می‌شود و شمس نه تنها به فوتسال باز می‌گردد بلکه به اتاق رئیس می‌رود تا در جلسات با او همراه شود؟!

بازگشت سرمربی سابق تیم ملی جای هیچ گونه سوالی ندارد، زیرا او کارنامه خوبی در فوتسال دارد و حتی به عنوان بهترین مربی سال 2010 جهان نیز انتخاب شده و می‌توان حضورش را به فال نیک هم گرفت، اما نکته‌ای که در این بین مبهم است اختلافات بین او و ترابیان است. اختلافاتی که شاید فقط به وجود آورنده برخی حواشی در فوتسال شد و شاید هم فقط دود آن به چشم مردم رفت و آنها در واقع هیچ مشکلی با یکدیگر نداشتند.

حال امیدواریم حضور شمس در کمیته فوتسال بتواند مثمر ثمر باشد و دیگر شاهد درگیری‌های (مجازی) و مصاحبه‌هایی علیه آنها نباشیم، شاید هم در این مدت همه ما سرکار بودیم وگرنه هیچ کس نیست که اختلافات را به یاد نیاورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها