کد خبر: ۷۰۰۳۷
زمان انتشار: ۱۷:۲۰     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
بوکسور وزن 81- کيلوگرم ايران در بازي‌هاي المپيک با تاکيد بر اينکه براي آغاز رقابت‌هايش در اين بازي‌ها آمادگي عالي دارد، گفت: تنها مشکلم اين است که هيچ شناختي از حريفم ندارم.
احسان روزبهاني که در مسابقات جهاني بوکس صاحب سهميه المپيک شد، در گفتگويي اظهار داشت: "جيسون مونروي وارلا" از کلمبيا اولين حريف من در المپيک است. اين بوکسور هم مانند خودم در رقابت‏هاي جهاني صاحب سهميه شده است.

وي تصريح کرد: اطلاعات زيادي از اين بوکسور کلمبيايي ندارم. البته از وقتي قرعه کشي مسابقات بوکس انجام شد تاکنون چند بار فيلم رقابت‎هاي "جيسون مونروي وارلا" را ديدم و با کمک مربيان، عملکرد وي را آناليز کرده‎ام تا بتوانم در روز رقابت با شناخت بهتري روي رينگ قرار بگيرم.


بوکسور وزن 81- کيلوگرم ايران با ابراز اميدواري از اينکه نمايندگان بوکس ايران بتوانند عملکرد خوبي در بازي‏هاي المپيک داشته باشند و به طلسم مدال‌آوري بوکس در المپيک پايان دهند، خاطرنشان کرد: اطمينان داشته باشيد نه من و نه هيچ يک از سه بوکسور ديگر در جريان بازي‌ها کم کاري نمي‎کنيم. ما با تمام توان روي رينگ قرار مي‎گيريم. به خصوص اينکه از نظر روحي هم در شرايط خوبي هستيم.


روزبهاني که براي نخستين بار موفق به کسب سهميه المپيک شده است، يادآور شد: در صورتي که بتوانم در اولين رقابتم پيروز شوم بايد براي مبارزه دوم که در جمع 16 بوکسور برتر برگزار مي‎شود به مصاف حريفي از ترکيه بروم. در غير اين صورت از دور مسابقات کنار مي‎روم.


گفتني است، در چارچوب روز چهارم سي‏امين دوره بازي‌هاي المپيک روز دوشنبه احسان روزبهاني در رقابت‌هاي بوکس وزن 81- کيلوگرم به مصاف "جيسون مونروي وارلا" از کلمبيا مي‎رود. اين مبارزه در ورزشگاه "جيسون مونروي وارلا" از کلمبيا برگزار مي‎شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها