کد خبر: ۷۰۰۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
بانوی دونده 200 متر ایران، بدشانسی را عامل اصلی عدم حضورش در رقابت‌های المپیک عنوان کرد.

مریم طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درحاشیه مراسم بدرقه کاروان دوومیدانی به رقابت‌های المپیک اظهار داشت: از اینکه در رقابت‌های 2012 لندن یک تیم کامل از دوومیدانی اعزام می‌شود بسیار خوشحال هستم؛ خودم هم خیلی دوست داشتم به المپیک اعزام شوم، اما با بدشانسی نتوانستم سهمیه حضور در لندن را کسب کنم.

طوسی بزرگترین هدفش را در شرایط کنونی قهرمانی در بازی‌های آسیای عنوان کرد، گفت: تلاش می‌کنم نسبت به دوره گذشته مقام بهتری را به‌دست آورم؛ باید تمرینات خود را برای رسیدن به این هدف با جدیت دنبال کنم تا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم.

وی با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران المپیکی ایران خاطرنشان کرد: کسب مدال در رشته دوومیدانی بسیار سخت است. فکر می‌کنم اگر ورزشکاران ایرانی موفق شوند در المپیک رکورد ملی را جابه‌جا کنند، به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده‌اند؛ صرف حضور دوومیدانی با 10 ورزشکار در رقابت‌های المپیک افتخار بسیار بزرگی است و قطعا تمام خانواده دوومیدانی از این موضوع خوشحال هستند.

بانوی دونده 200 متر با بیان اینکه پس از ناکامی از حضور در المپیک با حمایت هوادارانش ریکاوری روحی کرد، افزود: از خانواده و تمام افرادی که من را در این مدت حمایت کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم که به زودی بتوانم جواب زحمات آنها را بدهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها