کد خبر: ۶۹۹۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
دو مساوی برای تراکتورسازی و دو شکست برای مس کرمان به هیچ وجه نتوانسته مدیران و هواداران این باشگاه را راضی نگاه دارد و هر دو باشگاه نیز آلترناتیوهائی برای نیمکت های خود در نظر دارند و دست بر قضا آلترناتیو نخست هر دو تیم نیز یک نفر است....
کارگر نیوز، هفته سوم رقابت های لیگ برتر در پیش است و قدر مسلم یکی از حساس ترین مسابقات مربوط می شود به دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و تراکتورسازی تبریز.
 
دو تیم اسم و رسم دار و نسبتا متمول در فوتبال کشور که هر کدامشان با جذب بازیکنان بزرگ در دوران نقل و انتقالات خود را به عنوان یک مدعی کسب سهمیه آسیائی معرفی کردند، اما هر دو تیم دو هفته اول را با ناکامی پشت سر گذاشتند. دو مساوی برای تراکتورسازی و دو شکست برای مس کرمان به هیچ وجه نتوانسته مدیران و هواداران این باشگاه را راضی نگاه دارد و هر دو باشگاه نیز آلترناتیوهائی برای نیمکت های خود در نظر دارند و دست بر قضا آلترناتیو نخست هر دو تیم نیز یک نفر است و آن یک نفر هم کسی نیست جز پرویز مظلومی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران.
 
به گزارش کارگر نیوز، مظلومی که قبل از استقلال به عنوان سرمربی در تیم مس کرمان فعالیت کرده و دوران خوبی را هم در مس کرمان داشته، بعد از جدائی از استقلال هم به تبریز رفت تا هدایت تراکتورسازان را در دست بگیرد که این حضور وی در تبریز حواشی نیز به همراه داشت و همین حواشی سرانجام باعث شد تا پرویز مظلومی عطای حضور در تبریز را به لقای آن بخشیده و جا را برای سرمربیگری پرتغالی خالی کند.
 
بر اساس همین گزارش، اما بسیاری از تصمیم سازان در فوتبال تبریز در تمام این مدت با پرویز مظلومی در ارتباط بوده و از وی خواسته اند تا برای پیوستن به تیم های دیگر عجله نکند چرا که او کاندیدای حضور در تراکتورسازی می باشد. همچنین مظلومی که همواره یک آلترناتیو همیشگی برای مسی های کرمان بوده هفته گذشته و بعد از شکست خانگی مسی ها به شدت از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفته تا در کرمان هم زنگ ها برای پرویزخان به صدا در آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها