کد خبر: ۶۹۸۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
ائتلاف 14 فوریه بحرین در فراخوانی از مردم خواست تا تحت عنوان "روز اسیر" با اسیران و بازداشت شدگان در زندانها رژیم بحرین همبستگی کنند.

به گزارش فارس به نقل از رسانه های بحرینی، ائتلاف 14 فوریه خواستار برگزاری گردهمایی های همبستگی با اسیران و بازداشت شدگان در زندانهای بحرین تحت عنوان "روز الاسیر" شد.

درهمین راستا، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه گردهمایی را در همبستگی با اسیران در شهر الزهراء برگزار می کند.

این گردهمایی درچارچوب مجموعه ای از گردهمایی ها برای همبستگی با اسیران درشهرها و شهرک های مختلف بحرین برگزار می شود.

ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین این مراسم را برای تاکید بر ایستادن در صف واحدی در کنار خانواده های اسیران و پرداختن به این مسئله انسانی برگزار می کند.

این درحالی است که مردم بحرین دیروز در همه شهرها و شهرک ها تظاهرات جمعه انقلاب روزه داران را به دعوت جوانان انقلاب برگزار کردند و شرکت کنندگان در جریان آن با سردادن شعار خواهان سرنگونی رژیم دیکتاتوری آل خلیفه و حق تعیین سرنوشت شدند.

نیروهای امنیتی بحرین نیز تظاهرات مردمی را با گازهای سمی و گلوله های ساچمه ای سرکوب کردند که در جریان آن شماری از تظاهرکنندگان آسیب های جدیدی دیدند.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه همچنین به دارایی های خصوصی مردم تعرض کردند و با حمله به خانه ها شماری زیادی از شهروندان را بازداشت نمودند.

بحرین از بیش از یکسال پیش شاهد تظاهرات مردمی و انقلاب علیه رژیم آل خلیفه است.

نیروهای امنیتی بحرین با همدستی نیروهای اشغالگر سعودی به سرکوب مردم پرداخته‌اند که تاکنون در جریان این سرکوبگری صد‌ها نفر شهید، زخمی یا بازداشت شده‌اند.

این درحالی است که مردم بحرین با وجود این سرکوبگری‌ها همچنان با آمدن به خیابانها بر مطالبات مشروع خود در دستیابی به حقوق از دست رفته خود از جمله اجرای عدالت اجتماعی و روی کار آمدن نظامی منتخب تاکید می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها