کد خبر: ۶۹۸۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
نوزاد یکی از خانواده‌های حلب که در پی آشوب گروه‌های مسلح به یک مدرسه پناه برده‌اند، در کشاکش درگیری‌های شدید این شهر زاده شد.

فارس، شهر حلب از دو روز گذشته شاهد درگیری‌های شدیدی میان گروهک‌های مسلح تروریستی و نیروی حفظ امنیت و ارتش سوریه است.

در حالی که منابع خبری از حضور شش هزار تروریست در این شهر خبر دادند و منابع سوری اعلام کردند که این افراد در محاصره ارتش سوریه گرفتار شده‌اند و تاکنون ده‌ها تروریست از جمله محمد الحربی وهابی سعودی و امام جماعت مسجد بن عباس شرق ریاض کشته شده‌اند، مجهر سوریه از تولد یک نوزاد از خانواده‌های پناه گرفته در یکی از مدارس این شهر خبر داد.

مجهر نوشت: شهر حلب ظهر روز شنبه (28 جولای / 7 مرداد) شاهد تولد اولین نوزاد یکی از خانواده‌هایی است که خانه خود را به دلیل آشوب گروهک‌های تروریست ترک کرده و در مدرسه «نزار قبانی» واقع در غرب محله «الزهـراء» ساکن شده‌اند.

این پایگاه خبری افزود: این نوزاد با کمک اهالی و با کمک دکتر سامر جنیدی پزشک اطفال در مدرسه نزار قبانی متولد شد و پس از تولد زیر نظر این پزشک قرار گرفت.

طبق گزارش این منبع، تاکنون 250 نفر در حلب از خانه خود آواره و در مدارس، ساختمان‌های آموزشی و دولتی ساکن شده‌اند.

در همین خصوص محمد الشعار وزیر کشور سوریه نیز در اولین موضع خود پس از بهبود نسبی از جراحت‌های انفجار تروریستی 28 تیرماه گذشته، اعلام کرد که نیروهای سوریه به‌زودی امنیت را به سوریه باز می‌گردانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها