کد خبر: ۶۹۸۳۲
زمان انتشار: ۰۱:۱۵     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱

امروز شالوده خط دفاع تيم ملي را پرسپوليس تامين مي‌كند و براي خط مياني نگاه كي‌روش به استقلال است

با حضور جواد نكونام و خلعتبري در ليگ امسال، مزيتي دو چندان شامل حال تيم ملي شد. از يك طرف زحمت هماهنگي بين مهره‌هاي خطوط تيم ملي تامين شده و از طرف ديگر سختي‌هاي ديگر از جمله تفاوت ميزان آمادگي بدني و هماهنگي با به بدنه تيم ملي بعد از سفرهاي خسته‌كننده حذف شده است.

امروز شالوده خط دفاع تيم ملي را پرسپوليس تامين مي‌كند و براي خط مياني نگاه كي‌روش به استقلال است. به اين امور اضافه شدن مربي پرتغالي و خط فكري شبيه به كي‌روش را هم اضافه كنيد چرا كه هر دو برخاسته از مكتب فوتبال پرتغال هستند و شباهت‌هاي كاري آنها رسيدن به هدف را سهل مي‌سازد. در پاسخ به منتقديني كه مخالف حضور اين دو نفر در ايران بودند تنها مي‌توان گفت نه‌تنها نبايد با بهانه‌هاي واهي در صدد گل‌آلود كردن آب برآييم بلكه بايد به خاطر اين توفيق اجباري خوشحال هم باشيم.

كي‌روش چه بخواهد چه نخواهد با پديده تحريم برخورد خواهد كرد. تحريمي كه امكان انجام بازي‌هاي تداركاتي را از او گرفته است و بي‌شك چشم اميد كي‌روش به ليگ برتر امسال است. جايي كه هر سه مدعي با تمام قوا به ميدان آمده‌اند. فشرده‌ترين ليگ ادوار فوتبال ما همين ليگ 12 است زيرا بنا بر برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته بازيكنان بايد در هفته دوم ارديبهشت 92 در اختيار كي‌روش قرار گيرند تا بهانه‌اي دست او نداده باشيم به اين‌ها شور و اشتياق بازيكنان را براي حضور در ميدان بزرگ جام جهاني اضافه كنيد كه بزرگ‌ترين ويترين براي عرضه‌اندام در سطح اول فوتبال جهان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها