کد خبر: ۶۹۷۸۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۳     ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
سندی دیگر از وطن فروشی ضد انقلاب
در حالیکه مردم ایران هرگونه مذاکره بر سر حق حاکمیت جزایر سه گانه را رد می کنند، ضدانقلاب به دنبال واگذاری آنها است.
به گزارش «ندای انقلاب»، در سالهای اخیر و به موازات تکرار ادعاهای واهی دولت امارات متحده عربی در خصوص جزایر سه گانه ایرانی اراده ای راسخ و عزمی ملی در میان مردم ایران پدیدار شده که بر اساس آن هرگونه معامله و مذاکره بر سر حق حاکمیت جزایر سه گانه را به امری محال مبدل کرده است.
اما ضد انقلاب خارج نشین که سالهاست تشت رسوایی و بی همیتی آنها به زمین افتاده اینبار نیز تصمیم گرفته اند سازی بر خلاف خواست ملت ایران کوک کنند.
اخیرا یادداشتی به قلم محمود فرجامی با موضوع اختلافات مرزی ایران و امارات بر سر جزایر سه‌گانه در یکی از سایتهای ضد انقلاب منتشر شده که در آن کوشیده شده اسناد حاکمیت ایران بر این جزائر مورد خدشه واقع شود .
در بخشی از این نوشتار می خوانیم « اگر کشوری مدعی مالکیت جزیره‌ی خارک شود ایران حاضر خواهد بود به هر دیوان و دادگاه معتبری پرونده را ارجاع دهد چون ایرانی بودن خارک بدیهی است. اگر ایرانی بودن این جزایر تا این حد قطعی و بدیهی است چرا دولت ایران از ارجاع آن به دیوان لاهه سرباز می‌زند؟ جز این است که قضیه به این سادگی نیست و مناقشه‌برانگیز است؟ دست کم مشترک بودن اداره‌ی جزیره ابوموسی واضح است.»
نویسنده این مطلب که خود بر نقص گفتار و ضعف ادله ی تاریخی و حقوقی خویشتن واقف است، پرده ی آخر نمایش را با دعوت دولتمردان ایرانی به وطن فروشی و خیانت به اجرا می گذارد و با کمال بی شرمی تاریخ را چنین تحریف می کند «در عالم واقع همه‌چیز قابل معامله است. بده بستان‌ها و معامله‌ها در خلاء یا لوله‌ی آزمایشگاه انجام نمی‌شوند که بتوان با فرمول‌های معین یا پیش‌فرض‌های ثابت با آنها برخورد کرد. عباس‌میرزا، شاهزاده‌ی لایق و وطندوست ایرانی پس از شکست ایران از ارتش نیرومند روسیه دست به معامله زد و بخش‌هایی از ایران را واگذار کرد اما اگر چنین نمی‌کرد به احتمال بسیار، ایرانیان بیشتری کشته می‌شدند و بخش‌های بیشتری از ایران جدا می‌شد. و علاوه بر این می‌توان جدای از دو مرزبندی ذهنی به نام "ایران” و "روسیه” به آدم‌های واقعی در مناطق جدا شده فکر کرد و فرض کرد که آنها اگر تبعه ایران می‌ماندند از رفاه و آموزش و حرمت انسانی بیشتر برخوردار بودند یا با تبعه‌ی روسیه بودن؟!»
این سخنان به خوبی عمق بی اصالتی و خودفروختگی عناصر ضد انقلاب خارج نشین را نشان می دهد. همانانی که حتی جرات نکردند در کنسرت مبتذل دوبی خود ، ترانه ای را که منتسب کرده بودند به خلیج فارس، را بخوانند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها