کد خبر: ۶۹۷۷۵
زمان انتشار: ۱۸:۱۸     ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جلسه روز سه‌شنبه خود بعد از تبادل اطلاعات و اخبار به بررسی طرح‌های مهر ماندگار با حضور معاونین برنامه‌ریزی و وزارت راهبردی و امور مجلس رئیس‌جمهور می‌پردازد.

فارس، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه خود پس از تبادل اطلاعات و اخبار به رسیدگی تصویب آیین‌نامه داخلی کمیسیون رسیدگی و کمیته‌های چهارگانه این کمیسیون را تشکیل و به تقسیم کار بین آنها می‌پردازد.

رسیدگی به گزارش دیوان محاسبات کشور در خصوص برخی مغایرت‌های قانون بودجه سال 89 کل کشور با نسخه ابلاغی، شرکت در جلسه مشترک با کمیته امداد خمینی(ره) و جلسه هیئت رئیسه کمیسیون از دیگر برنامه‌های کمیسیون برنامه در جلسه روز یکشنبه است.

همچنین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جلسه روز سه‌شنبه خود نیز بعد از تبادل اطلاعات و اخبار به بررسی طرح‌های مهر ماندگار با حضور معاونین برنامه‌ریزی و وزارت راهبردی و امور مجلس رئیس‌جمهور می‌پردازد و به لایحه هزینه قطعی منظور نمودن اعتبار خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک رسیدگی می‌کند.

اعضای کمیسیون برنامه بودجه بعد از رسیدگی به آیین‌نامه پیشنهادی دیوان محاسبات کشور در خصوص نحوه حسابرسی دیوان و شرکت در جلسه مشترک با دیوان محاسبات به استماع گزارش رئیس کل بانک مرکزی در مورد درآمدهای ارزی و پیش‌بینی شده در قانون بودجه سال 91 کل کشور می‌نشیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها