کد خبر: ۶۹۳۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۰۵ مرداد ۱۳۹۱

سید باقر حسینی نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با زاهدان پرس اظهار داشت: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس از وزارت امورخارجه درخواست شد که سریعا بحث ایجاد سفارت ایران در میانمار در دستور کار قرار بگیرد.

این عضو هئیت ریسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه وزارت خارجه نیز پیشنهاد ایجاد سفارت در میانمار را پذیرفت، افزود: با ایجاد سفارت در میانمار بهتر می توانیم از حقوق مردم مسلمان و مظلوم میانمار حمایت کنیم.

وی افزود: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه به دنبال راه حل زیربنایی برای حل مشکلات تابیعت و دفاع از حقوق مردم مسلمان میانمار هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه در قضایا میانمار با یک ضعف اطلاع رسانی شدید روبه رو هستیم، ادامه داد: جمهوری اسلامی در هر کجای عالم  فریاد مظلومی بلند شود دادخواهی آن را تکلیف خود میداند و از ظالم ابراز برات می کند.

نماینده مردم سیستان افزود: جدای از وظیفه مسلمانی جنایات میانمار بگونه ای است که به حکم انسانیت هر فردی دفاع از مردم مسلمان میانمار را وظیفه خود می داند.

وی در ادامه از تشکیل جبهه خودجوش دانشجویی و مردمی در سیستان و بلوچستان تقدیر کرد و افزود: بنده نیز از این اقدام اعلام حمایت می کنم و وظیقه شناسی دانشجویان این استان در چنین مقطعی جای تشکر فراوان دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها