کد خبر: ۶۹۳۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۵ مرداد ۱۳۹۱

نابغه بزرگ جهان اسلام که قرآن را به 51 روش از حفظ می‌خواند با حضور در بین زندانیان و مسئولان اداره کل زندان‌های‌ استان کرمان با اجراهای متفاوت از خواندن حفظ قرآن‌ همگان را متحیر کرد.

 به گزارش فارس، محمدتقی خان ظهر امروز در محفل انس با قرآن در جمع گسترده زندانیان و کارکنان اداره کل زندان‌های استان کرمان با اجرای روش‌هایی مانند تلاوت آیات تنها با اشاره چشم و حرکت چهره برادرش، پاسخ به سئوال حاضران از قرآن، بیان سوره قرآن صرفا با شنیدن نام فرد سئوال کننده و کلمه مورد نظر وی، بازگشت 300 و 400 صفحه‌ای به صفحات گذشته، معرفی خود با قرآن، حفظ به روش تسلسل آیات و اجرای آن و ... تعجب و تحسین حاضران را برانگیخت.
 
این نوجوان 15 ساله پاکستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه بیش از 12 تا 15 ساعت از شبانه‌روز را به قرائت و مرور آیات قرآن می‌پردازد‌، اظهار داشت: ‌به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و اردو مسلط است.
 
وی‌ با تاکید بر لزوم احترام به پدر و مادر بیان داشت: به لطف پروردگار و دعای والدینم توانستم قرآن را در کمتر از 9 ماه حفظ کرده و آن را به 51 روش از حفظ بخوانم.
 
محمدتقی خان با بیان اینکه در سن سه سالگی پدرش را از دست داده و تحت سرپرستی برادرش حافظ کل قرآن قرار گرفته است، گفت: بعد از مرگ پدر همراه با خانواده به ایران مهاجرت و در شهرستان قم اقامت کردیم و زیرنظر اساتید مجرب به فراگیری قرآن پرداختم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها