کد خبر: ۶۹۱۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
به نظر من بازي خوبي نبود و پرسپوليس يك سري اشكالات فني و تاكتيكي دارد كه مطمئنا سرمربي تيم آنها را در هفته‌هاي اينده برطرف خواهد كرد.
سايت گل – شكست مقابل فجرسپاسي باعث شد تا علي پروين با شگرد هميشگي خودش به يكباره تغيير موضع داده و از مانوئل ژوزه سرمربي پرتغالي پرسپوليس انتقاد كند. با اين حال حميد درخشان يكي از اعضاي كميته فني پرسپوليس معتقد است كه بايد به مانوئل فرصت داد.
درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در مورد شكست پرسپوليس حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:«‌ به نظر من بازي خوبي نبود و پرسپوليس يك سري اشكالات فني و تاكتيكي دارد كه مطمئنا سرمربي تيم آنها را در هفته‌هاي اينده برطرف خواهد كرد. قبول دارم باخت بدي بود ولي شايد اين شرايط به عدم شناخت مانوئل برمي‌گردد و من معتقدم بايد به اين مربي فرصت داد تا ايرادهاي فني تيم را برطرف كند.»

درخشان مدتي پيش گفته بود كه بايد تا هفته دوم به مانوئل فرصت داد ولي او حالا مي‌گويد:« من به هيچ عنوان چنين حرفي نزدم و متاسفانه بعضي دوستان عجله دارند و مي‌خواهند حرف‌هاي ديگري درست كنند. من معتقدم حداقل 7 هفته طول مي‌كشد تا مانوئل از پرسپوليس شناخت پيدا كند.»
از درخشان در مورد حمله عجيب علي پروين به مانوئل سوال مي‌كنيم و او در اين خصوص مي‌گويد:«‌من فقط مي‌توانم حرف خودم را بزنم و دليلي ندارد در مورد صحبت‌هاي پروين نظر بدهم. من معتقدم كه سرمربي پرسپوليس نياز به زمان دارد و نظر پروين هم قابل احترام است.»
عضو كميته فني پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه قبول داري اين تيم برخلاف استقلال در خط هافبك مشكل دارد تاكيد مي‌كند:« پرسپوليس چند مشكل دارد كه مطمئنا سرمربي آنها را برطرف خواهد كرد و من دوست ندارم از حالا در مورد نقطه ضعف‌هاي پرسپوليس صحبت كنم. البته اين موضوع را نمي‌توان كتمان كرد كه استقلال در خط هافبك بازيكنان خوبي دارد ولي پرسپوليس در اين پست مشكل دارد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها