کد خبر: ۶۹۱۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
محسن بنگر که درسپاهان هم یکی از ضعف هایش پنالتی دادن های زیاد بود مرتکب این خطا شده و البته خودش قبول ندارد:« نمی‌دانم داور چرا پنالتی گرفت
سایت گل-پنالتی دقیقه 73 بازی پرسپولیس – فجر تا حدود زیادی جریان بازی را علیه پرسپولیس تغییر داد.پنالتی اعلام شده با وجود بازی پر انتقاد پرسپولیس آنقدر مشکوک بود که درباره آن صحبت شود.
 
محسن بنگر که درسپاهان هم یکی از ضعف هایش پنالتی دادن های زیاد بود مرتکب این خطا شده و البته خودش قبول ندارد:« نمی‌دانم داور چرا پنالتی گرفت. او آمد و چمن را دید و گفت چون چمن کنده شده پنالتی است. باختیم و نمی‌شود زیاد در مورد بازی حرف زد.»این پنالتی مورد اعتراض سایر بازیکنان پرسپولیس هم قرار گرفته و برخی از آنها تصمیم بخشی زاده را قبول ندارند.مثلا قاضی که گفته:« داور پنالتی مشکوکی به سود فجر اعلام کرد»یا سید جلال و پولادی که داوری را بی تاثیر در باخت شان ندانسته اند و البته منظور اصلی شان اعلام همین پنالتی مشکوک است.
 
جواد کاظمیان هم اعلام این پنالتی را به موضوع جالبی ربط داده است:« داور در اعلام پنالتی عجله کرد. فکر می‌کنم او تحت تاثیر پرحرفی بازیکنان فجر به ضرر ما پنالتی گرفت.»
 
در این میان پاسخ سعید بخشی زاده که فصل گذشته با نا آگاهی اش درباره تکرار ضربه پنالتی برای مس جنجال آفرید جالب است:« پنالتی که اعلام کردم صددرصد درست بود. بنگر در زمین چاله درست کرده بود و من آن چاله را دیدم و پنالتی گرفتم.»
 
وی در مورد اینکه از قضاوتش راضی هست یا نه، گفت: «کارشناسان باید در مورد قضاوتم نظر دهند اما سعی کردم بهترین قضاوتم را انجام دهم.»
 
با این حال نکته اساسی درمورد صحنه پنالتی به غیر از اینکه به نظر می رسد بنگر در سرنگون کردن محمدمهدی نظری تاثیر داشته در محل وقوع خطااست که دقیقا نمی توان گفت خطا بیرون خط طولی هجده قدم یا روی خط رخ داده است.شاید فقط با بررسی صحنه خطا آن هم با دوربین های مختلف تلویزیونی بتوان صحت یا اشتباه تصمیم بخشی زاده را تایید کرد.

 در 4 فریم:

پنالتی فجر درحالی گرفته شد که مانوئل در اندیشه رسیدن به پیروزی در دقایق پایانی همچون بازی برابر نفت آبادان بود اما ... محسن بنگر با انجام خطا به همراه سایر هم تیمی هایش قصد در توجیه داور دارند اما پنالتی اعلام شده و جنگ و جدل بی فایده .

رضا حقیقی با گل کردن این پنالتی علاوه بر آن که آب سردی بر کهکشان سرخ آتشین بود ، بازی زیبای خود را نیز تکمیل کرد.

شهاب گردان از گل سوم بی خبر با نارضایتی تمام توپ را از دروازه بیرون می آورد ، شاید او انتظار گل سوم را نداشت ودو گل خوردن را نیز فاجعه می دانست.

 

 واین هم شادی گل رضا حقیقی... کاپیتانی که برد تیمش را رهبری کرد

http://img.irna.ir/1391/13910504/1023731/N1023731-1855915.jpg

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها