کد خبر: ۶۸۹۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
تمام علائم حکایت از جدایی او از وولفسبورگ دارد. اما هنوز مشخص نیست که آیا بازی کردن در دسته دوم لیگ آلمان و در هرتابرلین برای دژاگه جذاب است،یا نه
سایت گل- این طور به نظر می رسد که روند مذاکرات برای تمدید قرارداد اشکان دژاگه با وولفسبورگ، اوضاع چندان قابل تعریفی ندارد. این بازیکن همچنان در اردوی پیش فصل وولفسبورگ به سر می برد و گویا هنوز  توافقات نهایی برای تمدید قرارداد او حاصل نشده و باید در انتظار تغییراتی باشیم

تیمی که دراین میان، گوش به زنگ خرید دژاگه است، هرتابرلین است.

قرارداد بازیکن ایرانی- آلمانی وولفسبورگ با این تیم در تابستان آینده به اتمام می رسد. فلیکس ماگات، مربی سختگیر وولفسبورگ چندی پیش اعلام کرده بود که بازیکنانی هستند که قرارداد کاری شان با باشگاه در حال اتمام است و آنها روزهای سختی را با او پشت سرخواهند گذاشت.

ماگات اخیرا به کیکر گفته بود:« او باید با این شرایط کنار بیاید. من به عنوان مربی و مسئول بازیکنان می گویم که بازیکنانی که پرسپکتیو بیشتری را پیش رو دارند، فرصتهای بیشتری خواهند داشت.

با این صحبتها و با نحوه پیش روی روند مذاکرات برای تمدید قرارداد دژاگه، به نظر می رسد که تغییر باشگاه  از سوی او گزینه محتمل تری است. از سوی دیر باشگاه هرتابرلین هم آماده است تا این بازیکن 26 ساله را به خدمت بگیرد.

این اتفاقات درحالی رخ می دهد که در ماه می، اشکان دژاگه در این باره گفته بود:« در وولفسبورگ اوضاع خوبی دارم و در غیر این صورت، اینقدر اینجا نمی ماندم.»

اما دلیل ماگات برای عدم تمایلش برای تمدید قرارداد دژاگه غیر قابل درک است. این بازیکن ایرانی فصل گذشته یکی از قوی ترین بازیکنان تیمش بود ولی تمام علائم حکایت از جدایی او از وولفسبورگ دارد. اما هنوز مشخص نیست که آیا بازی کردن در دسته دوم لیگ آلمان و در هرتابرلین برای دژاگه جذاب است و یا اینکه او منتظر پیشنهاد دیگری می نشیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها