کد خبر: ۶۸۷۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۰۲ مرداد ۱۳۹۱

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه تلویزیونی آشکارا حزب الله و ایران را متهم به دست داشتن در حمله تروریستی به توریست های اسرائیلی در بلغارستان کرد.

به گزارش مهر، بنیامین نتانیاهو که با شبکه سی بی اس گفتگو می کرد، دراین زمینه افزود: حزب الله بعنوان بازوی ایران در پس حمله اخیر به اتوبوس جهانگردان اسرائیلی در بلغارستان بوده است که طی آن پنج نفر کشته شدند.
 
نتانیاهو گفت: این بار نیز مانند تلاش های قبلی در حمله به اسرائیلی ها، حزب الله در پس حمله به این اتوبوس حامل جهانگردان بود و برای این ادعا شواهد و اطلاعاتی محکمی وجود دارد.
 
وی گفت: ما شاهد آن بودیم که طی دو سال گذشته حزب الله و ایران مدام دست به اقدامات تروریستی می زنند که یکی از آنها برنامه ریزی برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن بود. برخی از آنها خوشبختانه موفق نبوده، اما متاسفانه برخی از آنها مانند نمونه اخیر در بلغارستان موفق بوده است.
 
وی همچنین ضمن تاکید بر هوشیاری اسرائیل در برابر حملات این چنین  ایران را متهم به اقدامات تروریستی در تایلند، قبرس و بسیار دیگر از کشورها کرد.
 
وی گفت: وقتی که با میت رامنی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیدار کنم به وی درباره خطرات مسلح شدن ایران به تسلیحات هسته ای خواهم گفت. مسئله ای که متاسفانه پس از چهار سال هنوز ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم
 
نخست وزیر رژیم صهونیستی درپاسخ به پرسشی درباره حمله به ایران، آن را رد کرد اما درعین حال افزود: باید ظرفیت های ایران مشخص شود و ایران نه تنها تهدیدی برای اسرائیل بلکه برای جهان است.
 
این مقام صهیونیست افزود: زمانی که ایران و این ملت بدون دستیابی به تسلیحات هسته ای به اتوبوس جهانگردان حمله می کند تصور کنید که اگر این رژیم و این مردم به تسلیحات اتمی دست پیدا کند چه خواهد شد. لذا باید مانع از دستیابی خطرناک ترین رژیم و ملت به خطرناک ترین تسلیحات بشویم زیرا که ایران تهدیدی برای صلح و اسرائیل است.
 
وی همچنین گفت که در دیدار با میت رامنی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باره علاقمندی اسرائیل به صلح با وی گفتگو خواهد کرد.
 
نتیانیاهو از حمایت از کاندیدای مشخصی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خود داری کرد اما تحلیلگران بر این باورند که وی از رویکرد اوباما در باره موضوع هسته ای ایران خرسند نیست و اظهارات میت رامنی را که گفته است "در صورت انتخاب مجدد اوباما ایران به تسلیحات اتمی دست پیدا خوهد کرد" را یکی از اولویت های خود در مبارزات انتخاباتی در ایالات متحده قرار داده است.
 
روز گذشته روزنامه اسرائیلی جروزالم پست از تلاشهای نتانیاهو برای جلب حمایت رسانه ها برای اتهام زنی علیه ایران خبر داد و نوشت: وی در مصاحبه ای که با فاکس نیوز و سی بی اس خواهد داشت در تلاش برخواهد آمد تا رسانه ها را با اتهامات خود همراه سازد.
 
در همین رابطه بنیامین نتانیاهودر گفتگو با فاکس نیوز نیز ادعاهای مشابهی را که در برنامه سی بی اس. مطرح کرده بر زبان راند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها