کد خبر: ۶۸۳۸۴
زمان انتشار: ۱۶:۰۴     ۳۱ تير ۱۳۹۱
تهيه كننده برنامه سمت خدا گفت: طبق اعلام مركز تحقيقات و پژوهش هاي صدا و سيما برنامه «سمت خدا» پربيننده ترين برنامه مذهبي در سيما است.
حسين ركني با تأكيد بر اينكه از طريق اين برنامه معارف الهي به نقاط مختلف جهان درحال انتقال است اضافه كرد: با توجه به پخش برنامه سمت خدا از طريق شبكه هاي مختلف جام جم، بيننده هاي فراواني از قاره ها و كشورهاي مختلف جذب اين برنامه شده اند.وي با تأكيد بر اينكه تمام پيامك ها و ايميل هاي مخاطبين دريافت شده و مورد بررسي قرار مي گيرد تصريح كرد: سؤالات مخاطبين از كارشناسان برنامه پرسيده خواهد شد و برخي كارشناسان برنامه وقت گذاشته و تعدادي از پيام ها را بررسي و ارتباط مستقيم با بينندگان برقرار مي كنند تا مشكلات آنها را رفع كنند.
تهيه كننده برنامه «سمت خدا»، با اشاره به تأثيرگذاري اين برنامه در كشور اظهار كرد: مدتي پيش تماسي داشتيم مبني بر اينكه فردي جذب فرقه انحرافي بهائيت شده بود. اما با شنيدن صحبت هاي كارشناسان برنامه مسير خود را عوض كرد و از اين فرقه جدا شد.
ركني افزود: افراد بسياري بودند كه سال ها نماز را ترك كرده بودند، اما با ارائه مباحث برنامه «سمت خدا» به نماز خواندن روي آوردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سلمان فارسی
UNITED STATES
۱۸:۱۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۰
۰
سلام!!!
برنامه بسیار عالی است ومن به شخصه همیشه می بینم.
خداوند متعال روح پر برکت آیت الله مهندسی (ره)را غریق رحمت بی منتهای خویش گرداند ودر کنار اولیاءالله محشورش گرداند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها