کد خبر: ۶۸۳۸۲
زمان انتشار: ۱۶:۰۰     ۳۱ تير ۱۳۹۱
سرپرست روزنامه فرهيختگان خبر از انجام تغييرات در اين روزنامه براي زدودن بقاياي جريان فتنه داد.
كيهان در خبر ويژه روز سه شنبه هشدار داده بود كه طيفي از نشريات زنجيره اي دنبال بازسازي فضاي فتنه هستند و در حالي اظهارات آقاي هاشمي درباره وحدت ملي و انتخابات قانوني را تيتر كرده اند كه خود در جريان فتنه 3 سال پيش، از دست اندركاران اصلي ايجاد اغتشاش، بي قانوني و تفرقه افكني بوده اند. در اين خبر نامي هم از 2 روزنامه آفرينش و فرهيختگان (وابسته به دانشگاه آزاد اسلامي) آمده بود.
در واكنش به خبر كيهان، حميدرضا عابدي خرسند سرپرست روزنامه فرهيختگان توضيحي به اين شرح ارسال كرد: پس از انتصاب جناب آقاي دكتر فرهاد دانشجو به رياست دانشگاه آزاد اسلامي، بحمدالله تلاش شبانه روزي براي استقرار نگاه برخاسته از گفتمان اصيل انقلاب اسلامي و تامين نظرات رهبري معظم انقلاب پيرامون دانشگاه آزاد اسلامي در همه لايه هاي اين مجموعه آموزش عالي به ويژه در سطوح مختلف رسانه هاي دانشگاه و روزنامه فرهيختگان آغاز شد.
دراين ميان از همان روزهاي نخست آغاز به كار مديريت جديد روزنامه فرهيختگان تلاش براي انجام تغييرات و تحولات مثبت در اين روزنامه با تكيه بر جذب نيروهاي جبهه انقلاب آغاز گشت و تغيير محتواي كلي و قطع همكاري با افراد نشانه دار در دستور كار قرار گرفت كه مروري بر تيترهاي نخست و محتواي كلي روزنامه در چند ماه گذشته مويد اين نكات است كه البته رسيدن به نقطه ايده آل در تمامي جهات نيازمند فرصت خواهد بود.
در ادامه توضيح آمده است: «عليهذا با اميد به لطف پروردگار متعال و مدد اهل بيت عصمت و طهارت(ع) اميدواريم روند تغييرات در روزنامه فرهيختگان همزمان با تحولات مبارك دانشگاه آزاد اسلامي به خوبي دنبال شده و در زمان اندكي شاهد آن باشيم كه اين روزنامه، با افتخار تبديل به رسانه اي با ضريب نفوذ بالاتر در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي در سايه رهبري مقام عظماي ولايت، شود. ان شاءالله.ضمنا صاحب امتياز روزنامه فرهيختگان دانشگاه آزاد اسلامي است كه با حضور جناب آقاي دكتر دانشجو در راس مديريت دانشگاه اينجانب به عنوان سرپرست روزنامه منصوب شده ام و هم اكنون پيگيري ها جهت طي مراحل قانوني و تشكيل پرونده براي تاييد اينجانب به عنوان مديرمسئول توسط هيات نظارت بر مطبوعات در حال انجام است.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها