کد خبر: ۶۸۲۷
زمان انتشار: ۱۷:۳۸     ۲۷ آبان ۱۳۸۹
يك عضو فراكسيون اصولگرايان با اعتقاد به اينكه تبليغات و فعاليت‌هاي انتخاباتي زود هنگام مضر است، جبهه اصولگرايان را نيازمند منشوري در راستاي سازماندهي جريانها و رفتارهاي نيروهاي خود دانست.
به گزارش ايسنا، پرويز سروري، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري پيرامون مطرح شدن مباحث انتخاباتي زود هنگام رياست جمهوري دهم و آثار نگران كننده پس از آن، افزود: تبليغات زود هنگام باعث مي‌شود كه حركت اين جريان از مسير اصلي خود خارج شود و جامعه را سياسي زده كند.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، تدوين منشوري براي سازماندهي جريانات، افراد، احزاب و گروه‌هاي جبهه اصولگرايي را ضروري دانست و گفت: اين امر براي ارائه خدمات بهتر و برداشتن موانع پيشرو و ترميم گفتمان اصولگرايي لازم است.

وي با اعتقاد به برخي تشتت‌هاي ايجاد شده در گفتمان اصولگرايي افزود: اين مسائل براي مردم ايجاد دغدغه و نگراني مي‌كند چرا كه توقع آنها از جريان اصولگرايي تلاش در جهت ارائه خدمات و رفع مشكلات مردم است و اين رفتارها و گفتارهاي اختلاف‌برانگيز آنها را متاثر مي‌كند.

وي با اعتقاد به ضرورت دور هم جمع شدن بزرگان اصولگرا ادامه داد: اين بزرگان مي‌توانند با ايجاد اين منشور در فضايي صميمي و مشاركت‌جويانه، زمينه خدمات مناسب را ايجاد كنند.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان با اشاره به نقش برجسته جامعتين در گفتمان اصولگرايي گفت: طرح اين موضوع كه محوريت آينده اصولگرايان در دست چه گروهي خواهد بود، جاي بحث دارد و به نظرم بايد جمع سران و بزرگان شكل بگيرد و در آن اين موضوعات را مطرح كنيم.

سروري ضمن اعتقاد به اينكه طرح زود هنگام موضوعاتي كه نوعي تعيين تكليف است، ممكن است به فروپاشي جمع منجر شود، افزود: بهتر است كمي صبر كرده تا بزرگان اقدامات ناقص را تكميل كرده و تاحدودي فضا روشن شود.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد كه با اين اقدامات شاهد يك جبهه متحد با يك منشور اجرايي و مدل رفتاري باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها