کد خبر: ۶۷۹۷
زمان انتشار: ۰۱:۰۸     ۲۶ آبان ۱۳۸۹
هیکس اولین دختر همجنسباز نیست که اخراج می شود، زیرا مکنزی نیز چند ماه پیش به همین دلیل اخراج شد و شرط مسئولان مدرسه برای بازگشتش به تحصیل، ترک دوست همجنسبازش و بازگشت به نزد خانواده اش بود.

بدنبال وضعیت ناهنجار اجتماعی و خانوادگی در آمریکا سالانه بسیاری از  دانش آموزان این کشور به هم جنس بازی روی می آورند.

به گزارش 598 به نقل از بی باک، این روزها بحث و جدل در آموزش و پرورش آمریکا بالا گرفته است آن هم به دلیل دستور مدیر یک دبیرستان در ایالت اوکلاهوما که تمامی دختران همجسباز دبیرستانش را اخراج کرد.

 "کیسلی هیکس" یکی از این دختران اخراج شده که 17 سال دارد می گوید: برای زندگی آینده نقشه های زیادی کشیده ام و آرزو دارم آتشنشان موفقی بشوم اما مدیر دبیرستانم مرا به راحتی اخراج کرد!
 
وی در ادامه بیان می کند اگر دوباره به دبیرستان بروم مطمئنا با آقای مدیر مواجه می شوم و به من می گوید که تو همجنسباز هستی و جایی در این جامعه نخواهی داشت و باید ترک تحصیل کنی.

این دختر چند بار به همکلاسیهایش اعتراف کرده که در خانه ای با دختری دیگر تنها زندگی می کند و با آن دختر رابطه جنسی دارد.

به گزارش العمانیه، هیکس اولین دختر همجنسباز نیست که اخراج می شود، زیرا مکنزی نیز چند ماه پیش به همین دلیل اخراج شد و شرط مسئولان مدرسه برای بازگشتش به تحصیل، ترک دوست همجنسبازش و بازگشت به نزد خانواده اش بود.

 بریتنی مکدول یکی دیگر از اخراج شده ها گفت: مدیر مدرسه به من علاقه دارد و وقتی فهمید که من همجنسبازم از ناراحتی مرا اخراج کرد.

 سخنگوی اداره دبیرستان نیز بیان کرد : ما آنها را اخراج نکرده ایم اما تا مدتی اسامیشان را از لیست دانش آموزان حذف کردیم شاید که وضعیت اجتماعیشان تغییر کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها