کد خبر: ۶۷۸۸۲
زمان انتشار: ۲۲:۰۴     ۲۷ تير ۱۳۹۱
چند بازیکن تیم استقلال برای دریافت شماره پیراهن‌های خود دچار مشکل شدند زیرا شماره‌های قبلی و اصلی آن‌ها در اختیار بازیکنان دیگر است و این موضوع برای آن‌ها دردسر ساز شده است.
 باشگاه خبرنگاران: شماره اکثر بازیکنان انتخاب شده است اما چند نفری از بازیکنان تیم با شرایط متفاوتی روبرو شدند زیرا شماره‌ای را در اختیار ندارند و شماره‌های قبلی خود را نیز در اختیار ندارند زیرا بازیکنان جدید آن‌ها را درا ختیار گرفتند و صاحب آن شماره‌ها شدند از طرفی بازیکنانی مانند امیر حسین صادقی و سیاوش اکبرپور با شرایط متفاوت روبرو شدند زیرا شماره ۲ امیر حسین صادقی و ۱۰ سیاوش اکبر‌پور در اختیار خسرو حیدری و میلاد می‌داودی قرار دارد و این موضوع باعث شده ه این دو بازیکن با مشکل روبرو شوند.

پیش از این قرار بود اکبر‌پور شماره ۷ فرهاد مجیدی را بر تن کند اما خبر حضور مجدد وی در تیم استقلال شرایط را تغییر داد و این بازیکن شماره ۷ را پس داد اما در حال حاضر عنوان شده است که اکبرپور قصد دارد شماره ۴ را دریافت کند که امیر حسین صادقی نیز‌‌ همان شماره را می‌خواهد.

پیش از این عنوان می‌شد که صادقی بدلیل اینکه شماره ۲ خود را در اختیار خسرو حیدری می‌بیند در نظر دارد که شماره ۲۲ را بر تن کند اما اعلام شده است بدلیل حضور وی در خط دفاعی ترجیح می‌دهد شماره تک رقمی بر تن کند.

شایان ذکر است، شماره بازیکنان تیم برای اعضای استقلال دردسر ساز شده است اما مسئولان اعلام کردند هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و در روز اعلام شماره‌ها، همگی راضی هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها