کد خبر: ۶۷۷۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۲۷ تير ۱۳۹۱
فوئگو تمایل زیادی دارد تا به پامپلونا بیاید ولی سران رایو، گزینه های دیگر را هم بررسی می کنند
سایت گل- این روزها سران اوساسونا شرایط مبهمی را پشت سرمی گذارند. آنها درانتظار آن هستند که در صورت جدایی جواد نکونام از تیمشان، بازیکن دیگری را جانشین او نمایند ولی نکونام هنوز قراردادش با تیم جدیدش را برای آنها ارسال نکرده است.

اوساسونایی ها روز گذشته درخواست رسمی شان را برای خرید خاوی فوئگو، بازیکن اسپانیایی رایو وایکانو ارائه کردند تا این بازیکن میانی را جانشین جواد نکونام نمایند.

 از سوی دیگر مبلغ توافق شده با این بازیکن اسپانیایی اعلام نشده است ولی اولویت فوئگو پیوستن به اوساسوناست؛ هرچند که تیمهای دیگری مثل ساراگوسا و گرانادا هم برای جذب او ابراز تمایل کرده اند

برای قطعی شدن قرارداد خاوی فوئگو، سران اوساسونا باید در ابتدا تکلیف جواد نکونام را روشن کنند. سران باشگاه اوساسونا به نکونام برگه ای رسمی داده اند که به منزله اجازه او برای مذاکره با تیمهای دیگر است. این بازیکن ایرانی می داند که سران اوساسونا هم با موافقت او مشکلی ندارند؛ چرا که دیگر نمی توانند دستمزد سالانه 900هزار یورو (تقریبا 1.5 میلیون یورو با پاداش ها ) را بپردازند .

این روزها محتمل ترین گزینه، انتقال نکونام به استقلال است ولی گزینه انتقال او به باشگاهی قطری یا ترکیه ای که پول بیشتری را پیشنهاد داده اند نیز رد نشده است. تنها چیزی که هنوز به دفتر باشگاه اوساسونا نرسیده و آنها بی صبرانه درانتظار آن هسند، قرارداد نکونام با باشگاه جدیدش است . چیزی که با دریافت آن، سران اوساسونا می توانند بدون مشکل خاوی فوئگو را به خدمت بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها