کد خبر: ۶۷۴۱۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۲۵ تير ۱۳۹۱

یحیی زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه قمی‌ها در روزهای گذشته گرمای بالای 40 درجه را تجربه کردند اظهار کرد: با کاهش دمای هوا که از امروز صبح آغاز شده است هوای خنک‌تری را پیش رو خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بعد از ظهر امروز در آسمان قم افزایش ابر را شاهد خواهیم بود تصریح کرد: با افزایش ابر، رگبار پراکنده به همراه بارش باران این استان را فرا می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان قم با بیان اینکه رگبار پراکنده بر مطبوع شدن هوای قم می‌افزاید گفت: امشب میانگین دو تا سه میلیمتر بارندگی در قم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه روز گذشته مردم استان قم دمای 40 درجه سانتی‌گراد بالای صفر را پشت سر گذاشتند تصریح کرد: امروز هنگام سحر دمای هوای قم به 24 درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید.

زارع اضافه کرد: دمای هوای قم اکنون 39 درجه است که تا هنگام نماز مغرب و عشاء این درجه هوا به 38 درجه سانتی‌گراد بالای صفر کاهش پیدا می‌کند.

وی وضعیت هوای استان قم را در 24 ساعت آینده کمی تا قسمتی ابری عنوان و تصریح کرد: رگبار پراکنده در دو روز آینده موجب می‌شود دمای هوای قم کاهش یابد و هوای قم آرامش بیشتری خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان قم خاطر نشان کرد: امروز با وزش باد از جنوب غرب به داخل استان قم به سرعت پنج متر در ثانیه گرد و غبار محلی را شاهد خواهیم بود که به دلیل پوشش ابر و بارش باران این گرد و غبارها در آسمان قم کمتر مشاهده می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها