کد خبر: ۶۷۳۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۵ تير ۱۳۹۱
من مي‌خواهم بگويم اگر بازي كردن در ماه رمضان گناه شرعي است پس اين چند سالي كه ليگ در ماه رمضان برگزار مي‌شود چرا كسي چيزي نگفت و در ثاني بايد كفاره اين چند سال را هم بدهيم.
سايت گل- اتفاقات ديدار دوستانه پرسپوليس و فولاد مي‌رفت تا يك اتفاق ناخوشايند را در آستانه شروع رقابت‌هاي ليگ برتر رقم بزند. حسين فركي سرمربي فولاد در گفت‌وگو با سايت گل از رفتار تحريك‌آميز بازيكن فولاد انتقاد و از هواداران پرسپوليس تشكر كرد.

فكر نمي‌كرديد يك بازي دوستانه اينقدر بازتاب داشته باشد؟

بازي خوبي بود و تماشاگران زيادي آمده بودند اما اينگونه كه من از بازي برداشت كردم ما سود بيشتري از آنها برديم چون حضور هواداران باعث شد در شرايط مسابقه با پرسپوليس بازي كنيم. خارج از نتيجه بازي متوجه شديم چگونه بايد مقابل پرسپوليس بازي كنيم.

چه چيزي باعث به وجود آمدن ماجراهاي حاشيه‌اي شد؟

شريفات شيطنت كرد و نبايد هواداران پرسپوليس را تحريك مي‌كرد، اما با صحبت‌هايي كه انجام داديم مردم آرام شدند. آنها مي‌گفتند وقتي شما سرمربي فولاد هستيد بازيكنان فولاد نبايد اينگونه رفتار كنند. من از هواداران و علي كريمي كه جو را آرام كرد ممنون هستم.

پرسپوليس را چطور ديديد؟

آنها با دو تركيب متفاوت وارد ميدان شدند و تغييرات زيادي در خط حمله و مياني داشتند اما در كل معتقدم از فصل قبل بازيكنان بهتري گرفته‌اند هر چند اين پرسپوليس هنوز ناهماهنگ است و نياز به زمان بيشتري دارد.

نظر شما درباره تعطيلي ليگ در ماه رمضان چيست؟

همه بايد در حيطه فوتبال تابع مقررات باشيم و اگر خلاف مقررات اتفاقي افتاده آن وقت بايد فدراسيون فوتبال نظر دهد، چرا كه فدراسيون هم تابع مقررات نظام جمهوري اسلامي است. من مي‌خواهم بگويم اگر بازي كردن در ماه رمضان گناه شرعي است پس اين چند سالي كه ليگ در ماه رمضان برگزار مي‌شود چرا كسي چيزي نگفت و در ثاني بايد كفاره اين چند سال را هم بدهيم.

آينده‌تان را با فولاد چطور مي‌بينيد؟
طبق برنامه‌هايمان پيش رفته‌ايم و جو خوبي در تيم حاكم است. اميدوارم روي بد فوتبال به ما نباشد و امسال هم شگفتي‌ساز شويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها