کد خبر: ۶۷۳۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۵ تير ۱۳۹۱
آندرانیک تیموریان بیشتر به درد استقلال می خورد یا نکونام ؟ چرا این مبلغ هنگفت که با شرط های قرارداد از دو میلیارد تومان بیشتر است به تیموریان پرداخت نشد ؟
سایت گل - بازی تبلیغاتی فتح الله زاده و نکونام مثل اینکه دارد شکل جدی به خود می گیرد . استقلالی ها می گویند که نکونام فردا شب با آنها امضا می کند و از سوی دیگر یک سایت اسپانیایی امروز اعلام کرد که باشگاه اوساسونا از نکونام پول رضایت نامه نخواهد گرفت .
این خبر را ساعتی قبل خبرگزاری مهر به نقل از این سایت خارجی اعلام کرد و به دنبال آن موج تازه ای از شایعات به گوش رسید .
شنیده می شود که رقم توافقی نکونام با فتح الله زاده بالای 2 میلیارد تومان است  .
مشخص نیست که این دلارها با قیمت دولتی به نکونام پرداخت می شود یا آزاد اما چیزی که در این میان عجیب تر به نظر می رسد پرداخت این رقم سنگین در شرایطی است که چک های بازیکنان استقلال پشت سر هم برگشت می خورد !

استقلال این روزها به شدت وانمود می کند با مشکلات مالی مواجه است .آیا این قرارداد بی سابقه که گران ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران خواهد بود فردا شب منعقد می شود ؟
در این میان به شدت ضروری به نظر می سد پاسخدهی قلعه نویی و فتح الله زاده به یک سئوال مهم :
آندرانیک تیموریان بیشتر به درد استقلال می خورد یا نکونام ؟ چرا این مبلغ هنگفت که با شرط های قرارداد از دو میلیارد تومان بیشتر است به تیموریان پرداخت نشد ؟
جواد نکونام اگر همان بازیکنی باشد که در دو سال اخیر در تیم ملی دیده ایم ، بدون تردید قیمتش بیش از تیموریان و مجیدی و جباری نیست .
دیگر صحبتی هم از سقف قرارداد و این جور تهدیدها هم مطرح نمی شود چرا که موضوع جدی است و نیازی به شوخی نیست !
آخرین شایعه : شنیده میشود که یکی از معاونان باشگاه استقلال که در جریان مذاکره با نکونام نقش داشته در جایی گفته است که نکونام به دلیل مسائل شخصی مجبور است که در ایران به فوتبال خود ادامه بدهد !
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها