کد خبر: ۶۷۱۵۰
زمان انتشار: ۱۷:۱۴     ۲۴ تير ۱۳۹۱
كرم مكنا شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: گروه هاي تروريستي دستورات خود را از سازمان اطلاعات آمريكا و سازمانهاي اطلاعاتي كشورهاي عربي و تركيه براي كشتار قبل از برگزاري هر نشست شوراي امنيت مي گيرند و هدف از اين كار تحت فشار قرار دادن روسيه و چين براي تغيير مواضع خود در قبال نظام سوريه و تلاش براي دخالت در امور داخلي اين كشور است.

وي افزود: ارتش سوريه توانست گروهي از تروريست ها را كه غيرنظاميان در روستاي تريسمه را به گروگان گرفته بودند، از بين ببرند.

مكنا گفت: روسيه و چين مي دانند كه گروه هاي تروريستي از جمله اتباع خارجي مسئول اين كشتار هستند و از همين رو مسكو و پكن با هرگونه پيش نويس قطعنامه غرب درشوراي امنيت براي محكوميت سوريه و تلاش براي دخالت خارجي در اين كشور مقابله مي كنند.

وي به سفر دوشنبه آتي كوفي عنان نماينده سازمان ملل متحد در امور سوريه به روسيه اشاره كرد و افزود: اين سفر بر موضع راهبردي روسيه تاثير نخواهد گذاشت اما عنان مي تواند از اعتبار روسيه استفاده كند.

مكنا تاكيد كرد: عنان گفته است كه برخي از كشورهاي غربي خواهان شكست طرح او براي حل بحران سوريه هستند.

وي تصريح كرد: طرح عنان در صورت متوقف نشدن حمايت مالي و تبليغاتي و اقدامات تحريك آميز طائفه اي برخي كشورهاي عربي و تركيه كه تروريست ها را پناه مي دهند، به موفقيت نخواهد رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
شایان
UNITED STATES
۱۷:۵۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۰
۰
برادر معلومه آخرین ورژن اخبار به دستت نرسیده گفته‌اند که خود تروريستها کشته شده‌اند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها