کد خبر: ۶۶۹۳۷
زمان انتشار: ۲۲:۲۹     ۲۲ تير ۱۳۹۱

فارس، علی پروین پس از پیروزی امروز پرسپولیس مقابل فولاد در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه امروز بازی خوبی را نسبت به بازی قبلی انجام دادیم و بچه‌ها بیشتر با هم هماهنگ شده بودند.

وی افزود: من از مردم می‌خواهم که اگر به ورزشگاه درفشی فر می‌آیند مواظب باشند و فقط پرسپولیس را تشویق کنند تا مشکلی پیش نیاید.

پروین ادامه داد: این تیم متعلق به مردم است اما شاید برخی‌ این وسط شیطنت کنند. هواداران باید با برد پرسپولیس کیف کنند و با باخت این تیم ناراحت شوند. آنها باید مراقب باشند که برخی‌ بین آنها حاشیه‌سازی نکنند و از این مسائل سوء استفاده نشود چون نام پرسپولیس نباید زیر سؤال برود.

وی در خصوص بی‌احترامی به اسماعیل شریفات از سوی هواداران گفت: کار خیلی بدی بود. مردم باید همیشه مهمان‌نواز باشند چون ما ایرانی‌ها همیشه مهمان‌نواز هستیم. اسماعیل شریفات هر جایی بوده دست به این کار زده و ما کاری به خوب و بدش نداریم اما او باید بداند فوتبال حرفه‌ای است و این کارها معنا نمی‌دهد. ما باید برای اسماعیل شریفات وقتی قصد ترک زمین را داشت دست می‌زدیم و او را تشویق می‌کردیم نه اینکه این کارهای بد را انجام می‌دادیم.

پروین در خصوص اظهارات اکبر میثاقیان مبنی بر اینکه گفته بود علی پروین از مانوئل خوش تیپ تر است، گفت: اکبر همیشه از این شوخی‌ها می‌کند و مربی شیرینی است. این روزها همه خوش تیپ شده‌اند!

وی افزود: دنبال این مسائل نباشید. کاری کنید که به فرهنگ‌سازی در فوتبال ما کمک کند. صادقانه بگویم هواداران ما امروز در ورزشگاه، بی‌نظیر پرسپولیس را حمایت کردند که وظیفه بازیکنان ما را چند برابر می‌کند، البته من به شما گفتم که پرسپولیس را باید از هفته دوم و سوم ببینید چون بازیکنان این تیم باید بیشتر از گذشته با هم هماهنگ شوند.

پروین در خصوص کادر فنی پرسپولیس نیز گفت: کادر فنی خوبی داریم اما ان‌شاءالله مربی که آمده بتواند پرسپولیس را جمع کند. این یک هنر است البته ایشان مربی خوبی است و ما هم این حرف را می‌زنیم چون دلمان برای این تیم می‌سوزد. امیدوارم با این حرفا فردا نگویند پروین مخالف خوزه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها