کد خبر: ۶۶۸۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۲ تير ۱۳۹۱
تمرينات آماده سازي تيم فوتبال صباي قم در اردوي آماده سازي اين تيم در ترکيه به پايان رسيد تا صباي قم آماده نخستين ديدار خود با پيکان در ليگ جديد شود.
تمرينات و اردوهاي آماده‌سازي تيم فوتبال صباي قم در آستانه ليگ برتر دوازدهم فوتبال باشگاه هاي کشور جام خليج فارس بعد از پايان هفت روز تمرين در اردوي تدارکاتي کشور ترکيه به پايان رسيد و بازيکنان نيز به استراحتي کوتاه مدت رفتند.

صبايي‌ها همانگونه که از قبل برنامه‌ريزي کرده بودند و به دنبال کسب آمادگي لازم براي حضور در ليگ جديد هستند، تمرينات خود را براي حضور موفق در ليگ برتر دوازدهم فوتبال باشگاه هاي کشور از روز چهارشنبه هفته گذشته در ترکيه برگزار کردند و در فاصله هشت روز تا نخستين بازي خود به کشورمان بازگشتند تا مهياي ديدار با پيکان تهران در گام نخست ليگ دوازدهم شوند.

در حالي که شروع تمرينات تيم فوتبال صباي قم از روز هجدهم خرداد ماه بود، اردوي ابتداي فصل اين تيم نيز از بيست و چهارم تا سي و يکم خرداد ماه به مدت يک هفته در سرعين اردبيل برگزار شد تا به نحو مطلوب برنامه‌هاي آماده‌سازي اين تيم به انجام برسد.

از سوي ديگر با هماهنگي صورت گرفته از سوي مسئولان باشگاه، در آستانه دوازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور صبايي ها اردويي يک هفته را در کشور ترکيه برگزار کردند که در اين اردو دو بازي بازي تدارکاتي و روزانه دو جلسه تمرين در راستاي آمادگي جسماني و هماهنگي تيمي و تاکتيکي در دستور کار مربيان اين تيم بود.

  صباي قم به مدت يک هفته در کشور ترکيه اردوي تدارکاتي خود را برگزار کرد و بازيکنان اين تيم زير نظر کادر فني هر روز تمرين کردند که علاوه بر انجام تمرينات آماده‌سازي، بخش ديگري از برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي کسب آمادگي بيشتر بازيکنان به منظور حضوري موفق در ديدارهاي فصل جديد مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور، برگزاري بازي تدارکاتي و دوستانه بود که در اردوي صباي قم به انجام رسيد.

برنامه هاي آماده‌سازي تيم فوتبال صباي قم در آستانه دوازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور جام خليج‌فارس از روز چهاردهم تيرماه در کشور ترکيه آغاز شد و صبا در اين اردو که تا بيست و يکم تيرماه ادامه يافت، ادامه تمرينات آماده‌سازي خود را همراه با دو ديدار دوستانه به انجام رساند.

در اردوي صبا در کشور ترکيه تمام بازيکنان اين تيم اعم از چهره‌هاي جديد، بازيکنان اميد و بازيکنان فصل گذشته که قرارداد خود را تمديد کرده‌اند حضور داشتند و همگي به صورت منظم و بر اساس برنامه‌ريزي که از قبل انجام شده بود زير نظر کادر فني به انجام برنامه‌هاي آماده‌سازي پرداختند.

اين در حاليست که با تلاشي که مديريت باشگاه صباي قم انجام داده بود و با بررسي کارنامه و مشخصات بازيکنان جديد، تيم فوتبال صباي قم به دنبال تشکيل تيمي قوي‌‌تر در فصل جديد نسبت به فصل گذشته مسابقات ليگ برتر فوتبال، 12 بازيکن جديد به خدمت گرفته است تا با قدرت به مصاف حريفان برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها