کد خبر: ۶۶۶۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۱ تير ۱۳۹۱
بازي در خط هافبك برايم شيرين‌تر است. البته چون در تيم ملي دفاع چپ هستم بهتر است كه در پرسپوليس هم در اين پست بازي كنم
سايت گل – مهرداد پولادي مدافع چپ پاي پرسپوليس معتقد است كه شكست‌هاي پرسپوليس در بازي‌هاي تداركاتي چندان نگران‌كننده نيست و اين تيم تا شروع ليگ برتر به آمادگي خواهد رسيد.
پولادي در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در اين مورد حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:« بعد بازي مانوئل ناراحت بود و به ما گفت كه از باخت بدم مي‌آيد ولي او نكته‌هاي مثبت بازي ما را هم گفت خصوصا به شكل تيمي ما در نيمه اول اشاره كرد. من معتقدم در همين بازي‌هاي دوستانه نقطه ضعف‌هاي تيم برطرف مي‌شود و مي‌توانيم تا شروع ليگ به شرايط ايده‌آل برسيم. ما بايد از اين شكست‌ها درس بگيريم و در بازي‌هاي رسمي كمترين اشتباه را داشته باشيم.»
از پولادي در مورد اشتباهات شهاب گردان در اين مسابقه سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد:« شهاب بعد از اردوي تيم ملي به هيچ عنوان با مربي دروازه‌بان تمرين نكرد و اين خودش مشكل‌ساز است. نبايد او را مقصر بدانيم در ضمن مطمئن باشيد پرسپوليس در اين فصل با بودن گردان دغدغه‌اي در خط دروازه نخواهد داشت.»
پولادي در بازي با آلومينيوم هم به عنوان دفاع چپ و هم به عنوان هافبك بازي كرد و گويا هنوز پست اصلي او در پرسپوليس مشخص نيست. مهرداد در اين خصوص مي‌گويد: «نمي‌دانم مانوئل چه تصميمي خواهد گرفت ولي هر جا كادرفني صلاح بداند بازي خواهم كرد و مشكلي ندارم كه كجاي زمين بازي كنم.»
از پولادي مي‌پرسيم كه به نظر مي‌رسد بازي در خط هافبك را بيشتر دوست داري كه خودش هم اين موضوع را تاييد مي‌كند و مي‌گويد:« زماني كه از تيم‌هاي پايه‌اي پيكان به تيم بزرگسالان آمدم، فرهاد كاظمي از من در پست هافبك مياني يا هافبك كنار استفاده مي‌كرد و فكر مي‌كنم بازي در خط هافبك برايم شيرين‌تر است. البته چون در تيم ملي دفاع چپ هستم بهتر است كه در پرسپوليس هم در اين پست بازي كنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها