کد خبر: ۶۶۳۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۲۰ تير ۱۳۹۱
رئیس کمیته فوتسال از ابطال کارت مربیگری یکی از سرمربیان و سرپرستان تیم‌ها به علت حمله به داور خبر داد.
عباس ترابیان در گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه برخی معتقدند در پرونده تبانی افراد اصلی فرار کردند؛ گفت: درباره این پرونده از همان اول هم اظهار نظر صریح نکردم، زیرا به من ربطی ندارد. این کار کارشناسان است و جایگاهی ندارم که بخواهم در این مورد صحبت کنم. دوست دارم فضای فوتسال پاک و منزه باشد و به همین دلیل و برای اینکه در آینده شاهد چنین برخوردهایی نباشیم جلسه‌ای با مدیران باشگاه‌ها برگزار و تمام شرایط را بررسی می‌کنیم.

وی افزود: به این نتیجه رسیدم که اغماض کردن معنایی ندارد. در لیگ دسته دوم فوتسال و در بازی رفسنجان با یزد در کرمان مربیان تیم رفسنجان به داور حمله کردند و به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. کارت سرمربی و سرپرست این تیم را مخدوش، پاره و ابطال کردیم و اجازه نمی‌دهیم به فوتسال بیایند. وقتی به خودشان اجازه می‌دهند داور مسابقه را کتک بزنند دیگر شایسته حضور در فوتسال نیستند.

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: منتظر رای جایی نمی‌مانم و در حیطه اختیارات خود کارتشان را دیگر صادر نمی‌کنم. باید چنین برخوردهایی کنیم که حساب کار دستشان آید. رفتار سرمربی و سرپرست رفسنجان به حدی وحشایانه بود که هیچ جا شاهد چنین برخوردهایی نیستیم. اجازه نمی‌دهیم فوتسالی را که همه برای آن زحمت کشیده‌اند یک سری افراد با احساسات خود خراب کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها