کد خبر: ۶۶۳۱۵
زمان انتشار: ۰۲:۵۷     ۲۰ تير ۱۳۹۱
پرسپوليس در يك بازي تداركاتي اولين شكستش را تحت هدايت مانوئل خوزه پذيرفت. البته بعد از سپري كردن دو دور از تمرينات ويژه بدنسازي، اين باخت قابل پيش‌بيني و كم‌اهميت به نظر مي‌رسيد

سايت گل- تیم‌ پرسپولیس بعد از شكست مقابل صباي قم در دومین دیدار تدارکاتی خود از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف آلومینیوم هرمزگان رفت و براي دومين بار شكست خورد تا كهكشاني‌ها همچنان در حسرت برد بمانند.

پرسپوليسي‌ها بازي را با تركيبي كه در بالا مي‌بينيد آغاز كردند. نفرات اصلي سرخپوشان در خط دفاعي و مياني براي همه قابل پيش‌بيني بود. در خط حمله هم علي‌عسگري، نوروزي و انصاري‌فرد 3 بازيكن آغازكننده بازي بودند.

 

http://u.goal.com/196600/196621hp2.jpg

در ابتدای بازی بنگر،‌ ماهینی،‌ گردان، غلامرضا رضایی، فشنگچی و جلال حسینی برخورد گرمی با اکبر میثاقیان داشتند. حاشیه جالب بازی امروز به اکبر میثاقیان برمی‌گشت. این مربی کنار زمین ابتدا به سوت‌ها و حرکت داور در زمین اعتراضاتی داشت و سپس به تدارکات تیم خود نیز بابت این که کنار زمین آب نبود و یا شیشه‌های خالی وجود داشت با فریادهای بلند اعتراض کرد. دویدن‌هایش درون زمین بابت اعتراض به کمک داور و سوت‌هایی که در هنگام دویدن کنار زمین برای ارتباط با بازیکنان می‌زد در نوع خود جالب بود. او با خنده بارها کنار زمین فریاد می‌زد که داور بازی پرسپولیسی است و یا بالای 120 کیلو وزن دارد و بسیار چاق است!





http://u.goal.com/196600/196613hp2.jpgو البته اعتراض به داور بازي فقط مختص اكبر ميثاقيان نبود. بازيكنان تيم ميهمان هم در صحنه‌هاي فراواني از بازي به تصميمات قاضي اين ميدان معترض بودند. ظاهرا بازيكنان آلومينيوم بازي را بيش از آنچه لازم بود، جدي گرفته بودند كه اين موضوع در برخي صحنه‌ها منجر به درگيري آنها با بازيكنان پرسپوليس هم شد!



http://u.goal.com/196600/196606hp2.jpgبهترین بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول مهرداد پولادی و حسین ماهینی بودند. پرسپولیسی‌ها در نیمه اول با پاس کاری‌های کوتاه سوار بر بازی بودند و تیم آلومینیوم هرمزگان نیز فقط چشم به ضد حملات داشت.



http://u.goal.com/196600/196615hp2.jpgدر نيمه دوم ابتدا پرسپولیسی‌ها روی حرکت زیبای کریمی و پاس رو به جلوی ماهینی از سمت راست توسط کریم انصاری‌فرد صاحب گل شدند. بنابراين كاپيتان پرسپوليس فصل جديدش را هم با تاثيرگذاري بر روي اولين گل اين تيم آغاز كرد.



http://u.goal.com/196600/196614hp2.jpgكريم انصاري‌فرد با گلي كه روي پاس ماهيني به ثمر رساند اولين گلزن پرسپوليس در فصل جديد (البته در بازي‌هاي غيررسمي) لقب گرفت. كريم بعد از اين گل از سوي هواداران پرسپوليس با لقب «كريم آقاي گل» تشويق شد.



http://u.goal.com/196600/196608hp2.jpg

پرسپولیسی‌ها در دقیقه 70 دست به تغییراتی در تركيب تيم‌شان زدند؛ نورمحمدی به جای حسینی، مهدوی‌کیا به جای سوسا، کاظمیان به جای ماهینی، و آقازمانی به جای کریمی وارد زمین شدند. تغییر تاکتیکی ژوزه در بازی امروز در نوع خود جالب بود. وی ابتدا با سیستم 4-4-2 بازی می‌کرد و سپس این سیستم را به 4-5-1 تغییر داد.



http://u.goal.com/196600/196611hp2.jpgحركات عجيب و غريب ميثاقيان در كنار زمين در تمام دقايق بازي جريان داشت. اكبر اوتي امروز با حركات جالب توجه، نگاه متعجب مانوئل خوزه را بارها به سمت خود معطوف كرد. سرمربي پرتغالي پرسپوليس امروز بارها در هنگام تصميم‌گيري با محسن آشوري به مشورت پرداخت و در هنگام خروج كريمي از ميدان هم با او به گرمي خوش و بش كرد.



http://u.goal.com/196600/196612hp2.jpg

پرسپولیسی‌ها در شرایط در دقیقه 79 دروازه‌شان باز شد که اشتباه خط دفاعی حرف اول را می‌زد. زننده اين گل بازيكني بود به نام سعيد رهرو كه با شماره يك(!) در تركيب تيم ميهمان قرار گرفته بود. اين گل ناهماهنگي موجود ميان بازيكنان تازه‌وارد پرسپوليس را يك بار ديگر به رخ كشيد. ضعفي كه پرسپوليسي‌ها فرصت كافي براي برطرف كردن آن دارند.

 

http://u.goal.com/196600/196620hp2.jpg

اما اشتباه سرخپوشان روي گل دوم آلومينيوم از گل اول هم سهل‌انگارانه‌تر بود. در دقیقه 88 بازی با سانتر بازیکن آلومینیوم هرمزگان و اشتباه فاحش شهاب گردان که تصور کرد توپ به بیرون از زمین رفته است، هرمزگانی‌ها به گل دوم خود رسیدند. گردان در دو بازي كه براي سرخپوشان انجام داده هنوز شرايط ايده‌آل خود را به دست نياورده تا هواداران اين تيم را از كابوس ميثاق و هوشيار رها كند.



http://u.goal.com/196600/196609hp2.jpg
اين هم چهره خندان يكي از ميهمانان ويژه اين بازي. حميد درخشان به همراه علي پروين از تماشاگران ويژه اين بازي تداركاتي بودند. البته اين لبخند درخشان مربوط به ابتداي بازي و قبل از شكست پرسپوليسي‌ها است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها