کد خبر: ۶۶۲۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۱۹ تير ۱۳۹۱
رودریگو توزی، بازیکن برزیلی که نظر امیر قلعه نوعی را از ابتدای فصل نقل و انتقالات جلب کرده بود به عضویت آبی ها در آمد تا تیم را همراهی کند اما وی اعلام کرده است که جانشین بازیکن خاصی در این تیم نیست.
باشگاه خبرنگاران، توزی پس از ورود به تیم استقلال با شرایطی روبه رو شده است که وی را به عنوان جانشین جباری معرفی کردند اما این بازیکن رضایت از این صحبتها ندارد و اعلام کرده است که جانشین هیچ کس در تیم نیست.

توزی که قرار بود در اردوی ترکیه به آبی ها ملحق شود با اعلام مربی تیم مقرر شد که در تهران تمریناتش را دنبال کند تا تیم از ترکیه باز گردد.

این بازیکن با تمرینات اختصاصی رو به روشده است که باید هر چه سریعتر با انجام آنها خود را به دیگر اعضای تیم برساند و آبی ها را همراهی کند.

توزی اعلام کرده است که از مسئولان، در خواست شماره ۳۰ را برای فصل آینده کرده است و اعضای باشگاه نیز مخالفتی با این اتفاق ندارند و معتقدند که این بازیکن، با شرایط در نظر گرفته شده می تواند شماره مورد نظر خود را تحویل بگیرد اما نباید خواسته اش را به این تیم تحميل کند.

شایان ذکر است: این بازیکن مدعی شده است که قصد دارد با این شماره از دیگر بازیکنان متفاوت باشد و او را به عنوان یک بازیکن خاصی معرفی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها