کد خبر: ۶۶۱۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۹ تير ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: جام حذفی نه تنها نباید حذف شود بلکه باید بازی‌ها رفت و برگشت باشد.

محمود یاوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تیم فجرسپاسی گفت: بعد از تمرینات بدنسازی در شیراز اردوی 5 روزه‌ای در تهران داشتیم و 2 بازی با تیم‌های لیگ برتری انجام دادیم. در زمان باقی ‌مانده تا شروع لیگ هم دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: بهتر است در این مورد از مدیرعامل باشگاه سوال کنید، البته می‌دانم که او دنبال رفع مشکلات است.

یاوری در مورد برگزار نشدن جام حذفی عنوان کرد: با این مسئله مخالفم و اعتقاد دارم حذف جام حذفی کارشناسی نشده است. به نظر من نه تنها باید جام حذفی برگزار شود بلکه باید به صورت رفت و برگشت انجام شود تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود. شاید برگزاری جام حذفی هزینه داشته باشد اما نباید اینگونه باشد که با تعیین قهرمان لیگ برتر دیگر تیم‌ها ناامید شوند.

سرمربی فجرسپاسی در مورد حضور مربیان پرتغالی در فوتبال ایران تصریح کرد: مهم نیست مربی اهل کجا باشد، مهم این است که مربیان بزرگی در حال حاضر به فوتبال ایران می‌آیند. این مربیان بزرگ می‌توانند حتی تیم‌های کوچک را هم تبدیل به تیم‌های ارزشمندی کنند.

یاوری افزود: سال‌ها برای مربیان کروات هزینه کردیم و اکنون سراغ مربیان پرتغالی رفته‌ایم که در قلب اروپا هستند و سوابق درخشانی در فوتبال جهان دارند. با اینکه از رزومه برخی از آنها بی‌خبرم اما مربیان خوبی هستند و تصور می‌کنم برخی از این مربیان با مشورت کی‌روش به فوتبال ایران می‌آیند که کار خوبی هم هست.

یاوری در مورد فشردگی برنامه‌ بازی‌های لیگ گفت: فشردگی وجود ندارد. ما تابع سازمان لیگ هستیم و هر برنامه‌ای که این سازمان بدهد اجرا می‌کنیم. گاهی اوقات بازی‌ها سه روز یکبار برگزار می‌شود و گاهی اوقات 4 یا 5 روز یکبار، بنابراین مشکلی وجود ندارد. باید از زحمات عزیز محمدی رئیس سابق سازمان لیگ تشکر کنم و بهروان نیز یکی از برنامه‌ریزان با سابقه فوتبال ایران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها