کد خبر: ۶۶۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۹ آبان ۱۳۸۹
بعد از اینکه سران فتنه دریافتند مردم مسلمان ایران همواره در راستای دستورات ائمه اطهار (علیهم السلام) گوش به فرمان مراجع عظام و علمای اعلام و در راس آن مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای می باشند، چند تن از فتنه گران برای دریافت دلارهای رنگارنگ غربی - وهابی و احیانا اخذ اقامت تصمیم گرفتند خود را نماینده  مراجع ،علما، مدرسین و طلاب  حوزه های علیمه قم و نجف(!) معرفی کرده و بدون ذکر نام و نشان هویتی خود اظهار عقیده کرده و بیانیه صادر نمایند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، نوع ادعاها، عملکرد و بیانیه های این سایت فتنه گر(متقن) آنقدر کودکانه و مفتضحانه بوده که صدای سایر فتنه گران را نیز در آورده است.

این چند فتنه گر که با راه انداختن سایتی بی رونق که تنها هنرش صدور بیانیه است، اظهارات ناشیانه و تندی را به نام مجمع مدرسین و طلاب قم و نجف بر علیه نظام صادر کرده اند که بعضا مورد استقبال فتنه گران و رسانه های بیگانه واقع شده است.

امّا آنچه در این بیانیه ها دیده می شود اوج بیچارگی، زبونی و خواری روزافزون فتنه گران را می رساند.
این سایت وابسته به سران فتنه که در منفعت طلبی، تناقض گویی و زبونی گوی سبقت را از سران فتنه گر خود ربوده اند در ابتدا پشتوانه فکری و حمایتی خود را جمع کثیری از مراجع و روحانیون مستقل حوزه های علمیه قم و نجف و در برخی عبارتهایشان طلاب سراسر جهان ذکر کرده و برای موجه جلوه دادن خود نام برخی علما و مراجع بزرگوار تقلید را در کنار برخی فتنه گران ملبس به لباس روحانیت ذکر کردند.

 امّا از آنجا که با رشد و گسترش وسایل ارتباطی و اطلاع رسانی بویژه در فضای وب در دنیای امروز جایی برای دروغ و اغراق گویی ها باقی نمانده است، دست این چند فتنه گر خیلی زود رو شد و حتی صدای طرفداران فتنه گرشان را در آورده است.

مدعیان نمایندگی از مراجع، مدرسین و طلاب حوزه های علمیه قم و نجف ( متقن) که سعی دارند علاوه بر تناقض گویی و خوف و ترس و منفعت طلبی، در تعداد صدور بیانیه نیز با سران فتنه رقابت کنند، تا کنون 14 بیانیه صادر کرده اند.

این سایت وابسته به سران فتنه قبل از سفر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای به شهر مقدس قم ادعا می کرد با بسیاری از مراجع به اصطلاح خودشان مستقل و مخالف جمهوری اسلامی ارتباطات نزدیک دارند که از آن جمله به حضرات آیات سیستانی، شبیری زنجانی، وحید خراسانی، جوادی آملی، صافی گلپایگانی و...اشاره نموده بودند امّا بعد از حماسه عظیم مردم ،علما و روحانیون و در راس آن مراجع عظام ساکن قم در استقبال و دیدار با ولی امر مسلمین با عصبانیت هرچه تمامتر بیانیه ای داده و تقلید از مراجع دیدار کننده با رهبر معظم انقلاب را حرام اعلام کردند! و نام حضرات آیات شبیری زنجانی، جوادی آملی، صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و... از لیست مراجع مستقل به لیست مراجع دست نشانده انتقال دادند!

 البته این سایت فتنه گر فراموش کرده که نام حضرات آیات سیستانی و وحید خراسانی را که نمایندگان و معتمدینشان( داماد و فرزندانشان) با رهبر معظم انقلاب دیدار صمیمی نموده و سلام و ابراز لطف و عنایت این دو مرجع بزرگوار را به ایشان رسانده، نیز به لیست مراجع ممنوع التقلید انتقال دهند!

به هر حال بیانیه های کودکانه و غیراصولی و عدم جرات به ذکر نام و هویت صادرکنندگان این بیانیه ها که بی اعتبارترین کاغذ پاره عصرحاضر محسوب می شود، کار را به جایی رسانده که صدای سایر فتنه گران را در آورده و آنها را وادار به اهانت به آنها نموده است.

یکی از سایتهای فتنه در انتقاد و تمسخر از این مدعیان نوشته است:

« باز هم فضای مجازی، باز هم سوژه ای مضحک و باز هم جماعتی بی نام و نشان که مدعی دفاع از مردم ستمدیده ایران زمین هستند. در فضای مجازی، بیانیه ای منتشر شده است به نام: “بیانیه شماره 14 مدرسین و طلاب قم و نجف(متقن)” که در نوع خود بسیار جالب توجه است و جالب تر از آن، جماعتی که بر سر و سینه می زنند و این بیانیه را علم می کنند. بیانیه بس طولانی است و گفتار و بحث در مورد جزئیات آن خارج از حوصله است اما نکاتی دارد که نمی توان از آنها صرفنظر کرد.

این سایت منتقد نوشت:

« در پربحث ترین قسمت این بیانیه می آید:

    با توجه به نصوص صریح اسلامی و آیات و احادیث شریف حضرات معصومین علیهم السلام اعلام می داریم که تقلید از مراجعی که با دیدار خویش از ( حضرت امام ) خامنه ای تمامی نصوص صریح اسلامی و مسلمات و ضروریات فقه و شرع را نقض نموده اند باطل و حرام است.

حال برای بنده مسلمان زاده نو سبیلِ و یه لا قبا که قصد فراگیری علوم حوزه را در سر دارم، سوالی پیش آمده است. با این تفاسیر که شما گمنامان عرصه بیانیه، آیا تنها تقلید از این مراجع حرام است یا اینکه پای درسشان نشستن و هر ماه شهریه گرفتن از آنان هم حرام است؟»


این سایت طرفدار سبز و منتقد دروغ پردازیها و اغراق گویی های مدعیان نمایندگی از طلاب قم و نجف، در بخشی از نقد خود با اشاره به ضرورت ذکر نام و هویت و میزان علم صادر کنندگان بیانیه، نوشته است:

« حال چه شده است که در پای بیانیه جامعه مدرسین قم و نجف هیچ امضایی در کار نیست؟  از دو حالت خارج نیست، اینکه نام و امضاء بیانیه دهندگان اعتباری به نامه نمی بخشد که این کار را انجام نمی دهند یا اینکه اصولا جرات و شجاعت این کار در آن ناکجا آباد پیدا نمی شود! به همان خدای محمد قسم، من در سایت وابسته به مدرسین و طلاب قم و نجف(متقن) هر چه گشتم چیزی پیدا نکردم که به نام این طلاب و مدرسین شجاع عرصه مجازی مربوط باشد.»

البته بعد از انتقادات فراوان و تمسخر این مدعیان فتنه گر، مدیر سایت متقن مجبور شد زبونی و خواری و دروغ پردازیهای خود را چنین توجیه کند:
« نویسندگان این اعلامیه ها و اعضای متقن که هرکدام بار سنگینی از قیام و مقاومت را بعهده دارند در کنار مردم و با مردم اند و در درد و رنج انان مستقیم و غیر مستقیم شریک هستند، ولی به منظور تداوم نقش روشنگری و هدایت عامه، مصلحت آن است که تا مدتی به حالت نهان و نه آشکار، به وظیفه و رسالت خویش عمل کنیم! »

در پایان لازم بذکر است که بیانیه های این سایت فتنه در حالی از زبان  طلاب و مدرسین قم و نجف صادر می گردد که هیچ یک از طلاب و مراجع نام آنها را تا کنون نشنیده  و از ماهیت آنها با خبر نیستند و علاوه بر آن مراجع عظام تقلید و طلاب و روحانیون حوزه های علمیه قم در سفر  اخیر ولی امر مسلمین به قم با وجود تمام تبلیغات شوم فتنه گران داخلی و خارجی، حماسه ای بی نظیر خلق نموده که تمامی دشمنان نظام اسلامی و ولایت فقیه را شوک زده نموده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۲ - ۱۹ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
سلام - حاضر شدن حضرات ایات میلانی - سید محمد شاهرودی - سید صادق شیرازی - محمد علی گرامی - و... در بیت مقام معظم رهبری را چگونه این گروه جعلی تحلیل می کنند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها