کد خبر: ۶۵۶۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۷ تير ۱۳۹۱
تيم گيتي پسند اصفهان نماينده کشورمان در مسابقات فوتسال باشگاههاي آسيا پس از قهرماني در اين مسابقات، در سالن 'يرموک' کويت دور افتخار زد.
اين تيم جمعه شب با نتيجه 2 بر يک تيم آردوس ازبکستان را شکست داد و به عنوان قهرماني سومين دوره مسابقات فوتسال باشگاههاي آسيا دست يابد.

بازيکنان و اعضاي تيم فوتسال گيتي پسند اصفهان پس از به صدا در آمدن سوت مسابقه در سالن يرموک کويت سجده شکر بر پا کردند و در حالي که پرچم کشورمان را بالاي سر برده بودند ، به شادماني پرداختند.

***تيم گيتي پسند نسبت به ديدارهاي گذشته از حمايت بيشتري برخوردار بود و تعداد بيشتري از هموطنان مقيم کويت با حضور در سالن يرموک کويت اين تيم را تشويق کردند.

***''زهانگ جيلونگ'' رييس موقت کنفدراسيون فوتبال آسيا ، ''آلکس سوساي'' رييس کميته فوتسال کنفدراسيون فوتبال آسيا و''طلال فهد الصباح''رييس فدراسيون فوتبال کويت که به تازگي به عنوان مسوول مسابقات کنفدراسيون غرب آسيا انتخاب شده است ، در جايگاه ويژه حضور داشتند و اين ديدار را نظاره کردند.

*** ''عليرضا افضل'' سرمربي تيم فوتسال گيتي پسند اصفهان در نيمه اول ترجيح داد از ''حسين حسيني'' درون دوازه بان استفاده کند اما در نيمه دوم '' عليرضا صميمي '' دروازه بان شرکت ملي حفاري اهواز که به عنوان بازيکن کمکي تيم گيتي پسند را در اين مسابقات همراهي کرد ، درون دروزاه ايستاد.

***مدال ها وجام تيم دوم و سوم اين مسابقات توسط ''آلکس سوساي '' رييس کميته فوتسال کنفدراسيون فوتبال آسيا به بازيکنان تيم '' اردوس ازبکستان و ''ناگوسا اوشنز'' ژاپن اهداء شد.

*** مدال هاي تيم قهرمان توسط ''طلال فهد الصباح'' رييس فدراسيون فوتبال کويت به گردن بازيکنان و اعضاي تيم ''گيتي پسند'' اصفهان آويخته شد.

*** جام قهرماني اين دوره از مسابقات که شکل ظاهري آن همچون جام هاي گذشته مي باشد ، توسط '' زهانگ جيلونگ '' رييس موقت کنفدراسيون فوتبال آسيا به ''محمد کشاورز'' کاپيتان تيم گيتي پسند اهداء شد.

***پس ازاهداء جام ، بازيکنان تيم گيتي پسند در حاليکه از شادماني در پوست خود نمي گنجيدند ، بوسيله دوربين هاي همراه خود عکس يادگاري گرفتند.

***''علي طاهري''مديرعامل باشگاه گيتي پسند به همراه يکي ديگرازمسوولان ايراني پس از اهداي جام قهرماني در زمين مسابقه حاضر شد و بر سکوي قهرماني با تيم گيتي پسند عکس يادگاري گرفت.

***برخي خبرنگاران عرب حاضر در سالن مسابقه ، اين مسابقات را چهارمين دوره آن دانستند و به اعتقاد آنها در اولين دوره اين مسابقات که در ايران برگزار شده است ، تيم ''شن سا'' ساوه در سال 2006 قهرمان شده است.

نکته قابل توجه اينکه به اعتقاد آنها در سال 2006 تيم ''آردوس'' ازبکستان با نتيجه پنج بر يک مغلوب تيم ''شن سا'' ساوه شده است.

اما در عين حال ، برگزاري مسابقات فوتسال باشگاههاي آسيا در سال 2006 در تقويم کنفدراسيون فوتسال آسيا گنجانده نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها