کد خبر: ۶۵۶۲
زمان انتشار: ۲۲:۴۶     ۱۷ آبان ۱۳۸۹
یکی از معضلات جامعه امروزی ما زیر بار نرفتن برخی مسئولین نسبت به مشکلات و واقعیت های موجود می باشد به گونه ای که عده ای به جای اصلاح مشکلات و برخورد با متخلفین سعی در پنهان کاری و انکار واقعیتها می نمایند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی بی باک، پس از انتشار تصاویر تاسف بار چاقو کشی چند نفر از هواداران صنعت نفت آبادان در حاشیه دیدار این تیم با استقلال تهران فرمانده انتظامي آبادان در حالی از ساختگی بودن این تصاویر خبر داد که هوادارن این تیم آبادانی با صدور بیانیه ای صحت این ماجرار را تایید کرده و از کلیه مسئولین شهری درخواست نمودند  تا با شناسایی و دستگیری عوامل شرکت کننده در این درگیری آنان را به سزای عمل خود رسانده و این جو مسموم به وجود آمده را از بین ببرند.

فرمانده انتظامي آبادان دیروز در گفتگو با یکی از خبرگزاریها گفته بود: تصاوير منتشر شده در رسانه‌ها از هواداران صنعت نفت در بازي اين تيم مقابل استقلال تهران كاملاً ساختگي است!

وي برای زیربار نرفتن نسبت به عدم رعایت و نظارت صحیح نیروهای امنیتی ورزشگاه  تا کید کرد: در حال حاضر تيم صنعت نفت آبادان با نزديك شدن به صدر جدول باعث شده كه بدخواهان اين تيم دست به جوسازي برعليه اين تيم بزنند(!)

اكبري تصريح كرد: باتوجه به بازرسي‌هاي بدني صورت گرفته از تمام افراد اعم از مدعوين، افراد داراي بليت و ... هيچ‌گونه وسيله غيرقانوني وارد استاديوم نشد.

وي تصاوير منتشر شده از هواداران كه چاقو در دست داشتند را ساختگي عنوان كرد و گفت: اين اقدام توسط كساني صورت گرفته كه نمي‌توانند پيشرفت و شادي آباداني‌ها را ببينند(!)

به هر حال اگر مسئولین به این راحتی مسائل، مشکلات و معضلات موجود در کشور را انکار نمایند، ایران با سرعتی بیش از سرعت نور در کمتر از چند ثانیه در صدر برترین های دنیا از حیث اخلاق، صنعت، تکنولوژی، پژشکی، اقتصادی، ورزشی، هنری و... قرار خواهد گرفت و دیگر آقایان با خیال راحت می توانند در ایام حج به انجام فریضه و در غیر آن به سفرهای خارجی خوش و بش گویی تشریف ببرند.

در پایان لازم بذکر است که بیانیه هواداران تیم صنعت نفت آبادان در خصوص درگیری پیش آمده در روز بازی با استقلال تهران ، که در پایگاه رسمی این تیم لیگ برتری منتشر شده و کاملا برخلاف صحبت های این مقام مسئول انتظامی اصل ماجرا را تایید نموده به قرار زیر می باشد:

بسم الله الرحمان الرحیم

هنوز چند روزی از پیروزی ارزشمند تیم محبوب شهرمان صنعت نفت بر رقیب تهرانی خود نمی‌گذرد که انتشار تصاویری نابهنجار و نامطلوب از درگیری عده‌ای معلوم‌الحال از تماشاگرنمایانی که صرفاً جهت برهم زدن نظم ورزشگاه اقدام می‌نمایند، حلاوت این پیروزی ارزشمند را در کام هواداران واقعی فوتبال شهر تلخ نمود.

در روزی که به گواه شاهدان خیل عظیم هواداران عاشق تیم صنعت نفت با نظم و انظباط مثال‌زدنی صحنه‌های زیبا و به یادماندنی را رغم زده بودند، انجام حرکات ناشایست و قبیح این‌چنینی روح جوانمردانه حاکم بر ورزشگاه تختی آبادان را خدشه‌دار نمود.

در اینجا ما هواداران تیم محبوب صنعت نفت آبادان ضمن محکوم نمودن اینگونه حرکات نابخردانه از کلیه مسئولین شهری تقاضامندیم تا با شناسایی و دستگیری عوامل شرکت کننده در این درگیری آنان را به سزای عمل خود رسانده و این جو مسموم به وجود آمده را از بین ببرند.

باشد که زین پس شاهد چنین صحنه‌های نابهنجاری در هیچ یک از اماکن ورزشی کشور نباشیم.

                                                                                              با تشکر

                                                                        هواداران تیم محبوب صنعت نفت آبادان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها