کد خبر: ۶۵۵۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۱۷ تير ۱۳۹۱
پس از عدم توافق باشگاه استقلال با مجتبی حباری بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری به دنبال جذب مجتبی جباری هستند، اما در این بین دو باشگاه بیشتر از سایر باشگاه‌ها به دنبال صید مجتبی جباری هستند،به گونه‌ای که پیش بینی می‌شود جباری از بین این دو باشگاه یکی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.
به گزارش رجانیوز، تیم فوتبال مس کرمان مشتری اول هافیک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران بود، به گونه ای که نزدیکان این باشگاه لیگ برتری مدعی شدند مدیریت این باشگاه تصمیم دارد جباری را به همراه فرهاد مجیدی به خدمت بگیرد اما حدایی ناگهانی داوری از مس کرمان سبب شد شانس حضور این دو بازیکن در کرمان به پائین ترین حد ممکن برسد.
 
مجتبي جباری و فرهاد محیدی تا چند روز پيش دريكقدمي پوشيدن پيراهن مس كرمان قرار داشتند،اما يك تغيير مديريتي باعث شد داستان حضور اين دو ستاره استقلال در كرمان كليد نخورد تا تيم‌هاي ديگر ليگ برتري براي جذب آنها پيشقدم شوند. 
 
تراكتورسازي، جدي‌ترين مشتري جذب فرهاد و مجتبي است البته كه در اين بين مجتبي جباري شانس بالايي براي حضور در تراكتورسازي دارد اما به نظر، مجيدي با مسوولان تبريزي به توافق نرسيده! 
 
جعفري، مديرعامل تراكتورسازي درباره جذب فرهاد مجيدي آب پاكي را روي دست اين بازيكن و مدير برنامه‌هاي او مي‌ريزد و مي‌گويد: «متاسفانه برخي اخبار بزرگنمايي مي‌شود و مسائل آنطور كه اتفاق مي‌افتد نشان داده نمي‌شود! ماجراي فرهاد مجيدي به دو هفته پيش برمي‌گردد. مدير برنامه‌هاي او با من تماس گرفت و ما شرايط جذب مجيدي را گفتيم اما ديگر نه از طرف آنها پيگيري شد و نه از طرف ما.» 
 
اين صحبت‌هاي جعفري به اين معني است كه تراكتورسازي نيازي به جذب فرهاد مجيدي نمي‌بيند. از سويي ديگر گويا سپاهان هم رغبتي براي استخدام كاپيتان سابق استقلال ندارد. سپاهاني‌ها در پي جذب رادوميروالديچ از مونته‌نگرو و محمدرضا خلعتبري از الوصل هستند. حضور اين دو مهاجم يعني انصراف از جذب فرهاد مجيدي! 
 
عدم استقبال سپاهان از حضور مجيدي باعث شده تا همه بگويند شايد فرهاد بدون تيم بماند و با تيمي قرارداد نبندد! البته يك پيشنهاد جديد در جيب فرهاد مجيدي است؛ سايپا مجيدي را مي‌خواهد اما به نظر نمي‌رسد فرهاد با پول اندك اين باشگاه لباس نارنجي كرجي‌ها را بر تن كند. 
 
همين عامل سبب شده تا بدون تيم ماندن مجيدي به سوژه اصلي رسانه‌ها تبديل شود البته برخلاف مجيدي، گفته مي‌شود مجتبي جباري با مسوولان تراكتورسازي به توافق نهايي رسيده و به احتمال فراوان سر از اين تيم تبريزي درمي‌آورد. جباري كه همين هفته پيش پيشنهاد نجومي مس كرمان را رد كرد حالا با رقمي پايين‌تر قرار است لباس تراكتورسازي را به تن كند.
 
محمدحسين جعفري، مديرعامل تراكتورسازي در اين باره مي‌گويد: «مدير برنامه‌هاي جباري در تماسي شرايط او را گفت و ما هم شرايطمان را براي جذب جباري اعلام كرديم. جباري را مي‌خواستيم اما هنوز توافق نهايي با او صورت نگرفته» اين صحبت‌ها در حالي از سوي جعفري انجام مي‌شود كه از تبريز خبر مي‌رسد مجتبي جباري با يك ميليارد تومان راهي تراكتورسازي خواهد شد تا ليگ دوازدهم را با پيراهن اين تيم به ميدان برود. 
 
به‌نظر مي‌رسد تمام توافقات انجام شده و جباري را بايد بازيكن تراكتورسازي قلمداد كرد هر چند فرهاد مجيدي به احتمال فراوان بدون تيم مي‌ماند يا اينكه به پيشنهادهاي پايين ساير تيم‌هاي ليگ برتري پاسخ مثبت مي‌دهد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
وزیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۱
۰
۰
مجیدی وجباری اگر استقلالی هستند میبایست به عشق هواداران برگردندوثابت کنند که یکاستقلالی واقعی هستند .البته باید بگم که مدیران استقلال در نحوه جذب این دو بازیکن شدیدا در اشتباهند. با یک استراتزی صحیح مشکل حل بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها