کد خبر: ۶۵۳۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۵ تير ۱۳۹۱
ابو لبده که در کمال صحت و سلامت و با پاهای سالم وارد زندان های صهیونیستی شده بود، پس از شکنجه های مختلف و وحشی گری های این رژیم اشغالگر، قدرت راه رفتن و ایستادن روی پاهای خود را از دست داد.

همراهان نیوز از نقل از پایگاه خبری رِیدیس نوشت:، ابو لبده که در کمال صحت و سلامت و با پاهای سالم وارد زندان های صهیونیستی شده بود، پس از شکنجه های مختلف و وحشی گری های این رژیم اشغالگر آن را راهی بیمارستان کردند و در عملیات جراحی در یکی از درمانگاه های صهیونیستی قدرت راه رفتن و ایستادن روی پاهای خود را از دست داد و در اثر فلج شدن مجبور است از ویلچر استفاده کند.

وی به محض انتقال به درمانگاه الشفاء خاطر نشان کرد که در حالی که باید به خاطر آزادیم خوشحال باشم، اما دروی از دوستان بیمار و دیگر اسرای در بند زندان های صهیونیستی غمی سنگین در دلم بر جای گذاشته است؛ 16 اسیر بیمار فلسطینی از بیماری های مزمن خطرناکی در داخل زندان ها رنج می برند و هر روزه به درمانگاه زندان رمله که بیشتر شبیه یک سلول انفرادی است، انتقال داده می شوند.

ابو لبده ضمن ابراز تعجب از موفقیت رژیم صهیونیستی در مخفی کردن آثار این جنایت وقیحانه خود علیه اسرای بیمار فلسطینی، از تمامی موسسات حقوق بشر جهان خواست که از این مکانی که شبیه یک زندان بزرگ است، بازدید کنند.

در همین راستا، جمعیت واعد از تصمیم خود برای تهیه پرونده ای کامل درباره اوضاع اسرای بیمار و به ویژه اسرای زندان الرمله پرده برداشت و اعلام کرد که این پرونده را به همراه اطلاعات دقیق و دست اول به مراجع ذیربط تحویل خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها