کد خبر: ۶۵۲۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۴ تير ۱۳۹۱
فرهاد مجیدی از بین سپاهان و تراکتورسازی نظرش بیشتر به سوی تراکتورسازان معطوف است. دلیل آن هم کاملا مشخص است. هواداران تراکتورسازی. از آنجائی که فرهاد مجیدی به دلیل سال ها بازی کردن در تیم استقلال به بازی کردن در تیم های پر هوادار عادت دارد، قطعا تراکتور سازی می تواند انتخابی بهتر برای فرهاد مجیدی باشد.
تابناک، بعد از انتقال توزی هافبک پرتغالی-برزیلی تیم تراکتورسازی تبریز به تیم استقلال، تراکتورسازان برای جلو گیری از ضرر و زیان فنی در تیمشان آن هم در سالی که قرار است این تیم برای اولین بار در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد و با توجه به زمانی کمی که تا پایان زمان نقل و انتقالات باقی مانده، احتمال حضور مجتبی جباری و فرهاد مجیدی در تیم تراکتورسازی زیاد شد.

 در ضمن با توجه به این که رئیس هیئت مدیره مس کرمان از جمع نارنجی پوشان کرمان کنار رفت.  این تغییر سبب بروز تغییراتی در باشگاه خواهد شد.

از سوی دیگر فرهاد مجیدی و مجتبی جباری هر دو به دلیل تغییر در هیئت مدیره مس کرمان از حضور در کرمان انصراف دادند در حالیکه این دو بازیکن در خصوص پیوستن به مس کرمان به توافق کامل دست پیدا کرده بودند اما به یک باره شب گذشته انصراف خود را اعلام کردند.

 به هر حال مسئولین تراکتورسازی مذاکرات خود را نیز با مدیربرنامه های این دو بازیکن انجام داده و گفته می شود که این بازیکنان با پیراهن تراکتورسازی در رقابت های فصل آینده حضور خواهند داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۱
۰
۱
عجب دلیل قانع کننده ای برای انتخاب تراکتورگفتیدسپاهان اصلانیازی به بازیکنای پیروپاتال نداره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها