کد خبر: ۶۵۰۶۷
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۱۳ تير ۱۳۹۱
درخشان:
عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس مي‌گويد سوابق مانوئل ژوزه از ساير گزينه‌ها بهتر بود. او همچنين از تمايل خود براي دستياري ژوزه در پرسپوليس گفت.
حميد درخشان در گفت‌وگو با ايسنا درباره انتخاب مانوئل خوزه به عنوان سرمربي پرسپوليس در فصل جديد، اظهار كرد: به هر حال سوابق اين مربي نسبت به ساير مربيان بهتر بود و تجربه و كارايي او هم به نسبت گزينه‌هاي ديگر بيشتر بود. اميدوارم او بتواند در پرسپوليس موفق باشد.

وي در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كند خوزه در عرض چه زماني با شرايط فوتبال ايران آشنا مي‌شود؟ گفت: همه ما اميدواريم كه مربي هر چه زودتر خود را با فوتبال ايران وفق دهد و پرسپوليس را به جايگاه اصلي‌اش برساند.

درخشان همچنين درباره صحبت‌هايي كه پيرامون اختلاف خوزه و كي‌روش و مشكلاتي كه ممكن است در اين راه براي پرسپوليس و تيم ملي به وجود بيايد، گفت: ما كاري به مسايل شخصي افراد نداريم. مانوئل را آورده‌ايم كه به پرسپوليس كمك كند و ما هم در كنار او هستيم تا بتواند همه كارها را به خوبي پيش ببرد، اما قرار نيست او با كي‌روش مساله‌اي داشته باشد.

 از حميد درخشان به عنوان دستيار احتمالي خوزه در پرسپوليس ياد مي‌شود. وي در اين‌باره به ايسنا گفت: هنوز به خود من در اين‌باره چيزي نگفته‌اند. اگر باشگاه تصميم بگيرد كه من در كنار مانوئل باشم، با كمال ميل اين سمت را مي پذيرم چرا كه مي‌‌خواهم به پرسپوليس كمك كنم و به خاطر اين تيم در كنار مانوئل خواهم ماند.

وي همچنين درباره صحبت‌هاي برخي از اعضاي كميته‌ فني باشگاه پرسپوليس مبني بر در اولويت بودن مربي داخلي در آخرين جلسه اين كميته‌ گفت: در آن جلسه بيشتر اعضا روي مربي داخلي نظر داشتند، اما به خاطر شرايط كنوني پرسپوليس بهتر بود كه مربي خارجي بياوريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها