کد خبر: ۶۴۹۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۱۳ تير ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه استقلال مي‌گويد با جواد نكونام به توافق رسيده و تنها رضايتنامه باشگاه اوساسونا باقي مانده است.

علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره مذاكره با جواد نكونام اظهار كرد: با نكونام مذاكره ‌كرده‌ايم و او قول داده است كه رضايت‌نامه‌اش را از اوساسونا بگيرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا مبلغ رضايت نامه را باشگاه استقلال پرداخت مي‌كند يا خير؟ گفت: ما بر سر رقم توافق كرديم و آن را تقبل مي‌‌كنيم. در واقع توافقات مالي بين ما انجام شده و همه چيز تمام شده است. اگر باشگاه اوساسونا موافقت كند، نكونام به استقلال مي‌آيد.

او همچنين درباره محمدرضا خلعتبري نيز، گفت: امروز با اين بازيكن صحبت مي‌‌كنيم.

فتح‌الله‌زاده درباره پيوستن رودريگو توزي بازيكن فصل گذشته تراكتورسازي به استقلال گفت: با او مذاكره كرديم و قرارداد داخلي يك ساله را بستيم. او پس از ثبت قراردادش در هيات استان فوتبال تهران بايد به جمع ساير بازيكنان در اردوي تركيه بپيوندد.

مدير عامل باشگاه استقلال همچنين گفت: جي لويد ساموئل امروز به اردوي استقلال اضافه مي‌شود.

علي فتح‌الله‌زاده درباره شايعه درگيري لفظي و فيزيكي بين او و مجتبي جباري در يكي از جلسه‌هايي كه بين اين دو انجام شده بود، گفت: يك بازيكن يا به تيمي مي‌رود يا نمي‌رود. نه ما مي‌توانيم بگويم كه حتما جباري مي‌تواند به استقلال بيايد و نه او. ما با هم صحبت كرديم، توافق حاصل نشد و جباري به استقلال نيامد. در حال حاضر هم همه چيز تمام شده است.

وي افزود: اگر اتفاقي افتاده باشد، من از چيزي خبر ندارم.

مدير عامل باشگاه استقلال همچنين درباره مذاكره با ساير بازيكنان براي سهميه خارجي، گفت: با چند بازيكن مذاكره كرديم و منتظريم كه وضعيت نكونام مشخص شود. اگر نتوانيم او را در اختيار داشته باشيم با اين بازيكنان صحبت مي‌‌كنيم.

فتح‌الله‌زاده ردباره صحبت‌هايي كه پيرامون برگزار نشدن جام حذفي مطرح مي‌شود، گفت: طبيعي است كه مخالف حذف جام حذفي هستم. بايد در فوتبال به سمتي برويم كه در فضاي ورزش امكان برگزاري مسابقات بيشتري وجود داشته باشد، نه اين كه آن را به حداقل برسانيم. قبلا هم گفتم كه بعيد است كه كي‌روش اين نظر را داده باشد و ديديد كه خودش هم اعلام كرد اين پيشنهاد او نبوده است. كي‌روش مربي بزرگي است و مي‌داند اين كارها خوب نيست. بايد طوري برنامه‌ها را پيش ببريم كه جام حذفي برگزار شود، چرا كه يك جام معتبر است و يك سهميه آسيا را براي جام حذفي قرار داده‌اند و خيلي‌ها هم تلاش مي‌كنند كه بتوانند قهرمان جام حذفي شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها